this works!


Značka, ktorej každý produkt si musí zaslúžiť svoj názov "toto funguje" (this works). Značka, ktorú založila expertka na krásu z Vogue. Značka, ktorá je založená na prírodných produktoch. Jednoducho, beriem všetkými desiatimi! This works zbiera jednu cenu za druhou a vyrobila si v odvetví skvelé meno. This works with sleep comes beauty set som si kúpila v období, keď som nemohla spávať. Skvelý test pre "toto funguje" slogan. Ich sleep plus pillow spray na mňa vyskočil ako dokonalý ťah internetového marketingu - v správnom čase na správnom mieste. Okrem vychváleného a oceneniami ovenčeného sleep plus pillow spray obsahoval aj vychválený a oceneniami ovenčený in transit camera close-up krém a vychválený a oceneniami ovenčený in transit turbo balm. No a odolávajte.



So značkou this works som sa prvýkrát stretla vo fajv-star hoteli. Tam predsa nemôžu mať nič zlé, že? This works nepoužíva chémiu typu ftalátov, sulfátov, syntetických farbív a vôní, parabénov, GMO, minerálnych olejov, vazelíny (vazelína je fakt zlá?) a propylénglykolov. Všetko to balia do recyklovateľných obalov a nič netestujú na zvieratách. Snažia sa používať fair trade suroviny z obnoviteľných zdrojov a organický dopestované rastlinky. Krása.


Majú krásne moderné a simple dizajny. Krok navyše ku going green predstavujú produkty perfect legs skin miracle, perfect cleavage firming lotion, skin deep dry leg oil, enjoy multi-tasking lotion a stretch mark 100% natural. Ich obaly sa dajú jednoducho komplet zrecyklovať. Stačí ich spoločnosti this works po použití poslať a oni ich vďačne opäť použijú. To by ma zaujímalo, koľko ľudí to už urobilo. Ja by som sa snáď dala nahovoriť. Keby tie leg produkty neboli tak mega drahé.


sleep plus pillow spray


Sprej, s ktorým sa vyspíte do krásy. Pre mňa bolo v tú chvíľu skôr podstatné, že sa vyspíte. V tom období sa dialo veľa nečakaných vecí naraz a môj mozog si akosi nevedel v noci oddýchnuť. Sleep+ mal skvelé reviews. Najmä od nevyspatých mamičiek. Tak som si povedala, že vyskúšam. Stačí nasprejovať na povlečenie a pri každom prehodení sa uvoľní jeho vôňa. Sprej testovali na 200 chronických nespáčoch a vraj 100% potvrdilo jeho účinnosť. Čo je jeho účinnou látkou? Levanduľa.



Zloženie: Aqua (Water), Parfum (Frangrance), Linalool, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Xanthan gum, Gelatine, Acacia senegal gum, Vetiveria zizanoides, (Vetivert) oil, Pogostemon cablin (Patchouli) oil, Ormenis multicaulis flower extract, Lavandula angustifolia (Lavender) oil, Cinnamomum camphora (Ho Wood) oil, Disodium EDTA, Sodium hydroxide, Acetic acid, Geraniol, Glutaral, Limonene, Citric acid.

Takto. Som večný skeptik, takže ospevovať nič nebudem. Verím však, že sa mi v mojom levanduľovom posteľnom kráľovstve spí omnoho lepšie. Moja nespavosť odišla, čo je samozrejme aj vďaka tomu, že odišli problémy. Teraz ho používam vždy, keď sa cítim unavene, keď idem spať extrémne neskoro, alebo len tak z rozmaru. A spím ako zabitá. Navyše, to s tým uvoľňovaním pri prehadzovaní musí byť pravda, lebo ho vyňuchám aj na druhý a tretí deň. Moju posteľ teraz milujem ešte oveľa viac.


in transit camera close-up


Kráľ všetkých krémov, o ktorom tweetovala Victoria Beckham. To by ako review stačilo. 


Camera close-up je krém, maska a primer v jednom. Mal by to byť skvelý základ skvelo vyzerajúcej pleti. Zloženie s kyselinou hyaluronovou, rastlinnými olejmi a kofeínom vyzerá veľmi sľubne. Posh Spice má určite super výber, takže som sa jej úsudkom nechala rýchlo strhnúť. Navyše, tento zázrak získal Best of British Beauty Award. Kebyže lietam toľko ako Vicky, isto si ho vždy narvem do príručnej. Už len pre ten pocit. V mojom prízemnom živote ho otestujem neskôr.

Zloženie: Aqua, Glycerin, Cetyl alcohol, Stearic acid, Aloe barbadensis leaf extract, Butyrospermum parkii butter, Caprylic/ Capric triglyceride, Glyceryl stearate, Chondrus crispus extract, Argania spinosa kernel oil, Borago officinalis seed oil, Caffeine, Sodium hyaluronate, Sorbitan stearate, Rosa damascena flower oil, Phenoxyethanol, Citrus auratium amara flower oil, Dimethicone, Ceteareth 20, Euphrasia officinalis, Hydroxypropyl cellulose, Benzyl alcohol Malva sylvestris extract, Triethanolamine, Potassium sorbate, Alcohol, Tocopherol, Achillea millefolium extract, Alchemilla vulgaris extract, Ascorbyl palmitate, Asparagopsis armata extract, Bisabolol, Melissa officinalis leaf extract, Mentha piperita leaf extract, Phospholipids, Primula veris extract, Retinyl palmitate, Tocopheryl, acetate, Veronica officinalis extract, CI 77891, Mica, Idopropynyl butylcarbamate, Sodium gluconate, Sodium hydroxymethyl, glycinate, Chlorphenesin.


in transit turbo balm


Univerzálny balzam na pery aj pokožku celého tela. 100% príroda v mini škatuľke, ktorú si môžete zobrať na všetky cesty. Čerešnička na torte - ocenenie najleší balzam na pery od Natural Health Beauty. Zloženie ma presvedčilo okamžite. Trošku sa ho ale bojím používať. Môj posledný všeliek-balzam skončil kdesi v útrobách mesta medzi klubom a kebabom. Ešte som sa cez to nedostala.



Zleženie: Hydrogenated vegetable oil, Cocos nucifera (Coconut) oil, Gardenia tahitensis (Monoi) flower extract, Theobroma cerifera (Candellia) wax, Rosa centifolia (Rose) oil.

This works ešte poriadne otestujem, ale už je jednou nohou na mojom zozname obľúbencov. Za prvé, vyzerá krásne na poličke. Za druhé, jeho sprcháče mi voňali aj napriek obsahu zázvoru, ktorý z duše nenávidím. Za tretie, zatiaľ sa zdá, že to všetko fakt funguje. Plus, "manufactured in the UK" - stará láska nezomrie.

Komentáre