Ziaja



Poznáte enzymatické peelingy, že? A poznáte aj moju obsesiu s čiernymi bodkami, však? Jedno z čarovných riešení mi mal priniesť enzymatický peeling. Po asi 7-minútovom neúspešnom hľadaní na internetoch som narazila na jeden od Ziaja. Sympošská značka, pár kámošiek mi ju spomínalo. Adoptovala som si ju teda aj ja. Konkrétne enzymatický peeling, uhorkový toner a zopár testerov. Veď omrknite to so mnou:


Enzymatický peeling je z rady sensitive skin pre citlivú pleť. Takú, na ktorú sa nehodí drhnutie zrniečkami ako pri mechanických peelingoch. Všeobecne je v enzymákoch účinnou látkou papaín, čo mi sugeruje trópy, šťavnaté leto a grass skirts. Veľmi ďaleko od reality. Enzymatický peeling je mliečne biela hmota bez špeciálnej vône. Odstraňuje odumreté bunky pomocou účinných látok, ktoré prenikajú hlboko do pórov a nebrúsia len na povrchu. Používa sa max dvakrát za týždeň, nechá sa 10-15 minút pôsobiť a čau papa. Výsledok? Nebadateľný. Minimálne u mňa.


Nákup číslo dva bol pleťový tonik z uhorkovej línie. Akosi som prehliadla zanedbateľnú informáciu, že je vhodný na normálnu, zmiešanú a mastnú pleť. Ja mám suchú. Takže super vhodný nákup. Mal by dôkladne čistiť a uzatvárať rozšírené póry, upokojovať aj hydratovať. No neviem. Musím priznať, že mňa ničím nenadchol.

Celkovo môj dojem zo značky ziaja je dosť letargický. Na peeling som sa tešila, ale nevšimla som si skutočne žiaden efekt. Tonik som minula a bolo. Nič ohurujúce, nič zapamätateľné. Kedysi som chcela vyskúšať ich radu s kozím mliekom, ale asi to nechám tak. Aké sú vaše pocity? Fanušík, či nefanušík ziaja?

Komentáre