Korektor pod oči


Kedysi som získala dojem, že fakt nutne potrebujem kvalitný korektor pod oči. Tak sa začal môj zúfalý lov. Žltý, ružový, svetlo-odrážajúci, tuhý, krémový - všetko zle. Vychádzalo mi to už len na Erase paste od Benefitu, za ktorú sa mi nechcelo platiť, alebo nejaké cenovo dostupné odporúčania od mojich internetových gurus.


Moje drahé Pixiwoos už veky odporúčali korektor od Collection (bývalá Collection 2000, ktorú si ešte pamätám z drogérky na námestí). Nedalo sa zohnať. V tom zasiahol Boh a zoslal mi Boots na letisku v Dubline. Ešte raz ďakujem.

 

Okrem toho som vysliedila veľa pozitívneho na Match Perfection od Rimmel a Fit Me od Maybelline. Samoška, Fit Me korektory som u nás nevidela. Vyzbrojená som sa dala do skúšania a testovania a... Boom! Spokojnosť.

Rimmel Match Perfection korektor pod oči


 

Značku Rimmel mám rada odjakživa. Kate Moss, UK, London look... viac pre mňa robiť nemusia. Ich produkty mám osvedčené a rada po nich siaham. Najmä staré dobré maskary. A ako korektor? Tak v pohode. Ani zle, ani veľmi dobre. Používam ho, keď mám chuť na trošku rozjasnenia pod očami, alebo len tak z rozmaru. Tmavé výrazné kruhy by neprekryl. To dám ruku do ohňa. Má na to príliš tekutú konzistenciu. A navyše, nerozumiem tomu aplikátoru. Prečo to niekto vymyslel a prečo to niekto dáva na výrobky? Akože... no nekúpila by som ho zas. Vďaka.

 

 

 

Collection Lasting Perfection korektor pod oči


 

Collection je iná káva. Pixiwoos vedia o čom hovoria. Správna konzistencia, správny odtieň, správny finiš - všetko mi sedí. Dievčatá seriózne, ak tento korektor niekde v zahraničí zbadáte, kupujte bez rozmyslenia. Stojí za to každá utratená penny. Pod očami pleť rozjasní, ale aj poriadne kryje. Nanesiete koľko vrstiev chcete takže by mal vedieť zabojovať aj v ťažších prípadoch. A čo je pre mňa podstatné - nebije do očí. Tip-top produkt. Dostal sa na zoznam svätých grálov.

 





A ako ďalej? Chcem ešte vyskúšať ten Fit Me od Maybelline a budem vďačná za všetky vaše skúsenosti a tipy, ale Collection je Collection. Topka.

Komentáre