Recenzia: Bobbi Brown lip gloss


Máte rady lesky na pery? Mne šialene vadia. Lepia. Lepia sa na ne vlasy. Lepia sa na ne mušky. Všetko na svete zalepkajú. Vadia mi. Jediný lesk na pery, ktorý aktívne používam, je Lip Gloss od Bobbi Brown v odtieni Hot Pink. V čom je iný?


Bobbi svoj lesk nafulloval jojobovým a avokádovým olejom pre okamžitú hydratáciu, pridal vitamíny C a E a extrakt z aloe. Vďaka tomu lesk na perách príjemne sedí, nevysušuje ich, ale naopak dodáva pocit pohodlia. Na druhej strane, je to stále lesk. Stále mi prekáža a stále sa mi naň lepia vlasy. Aj mušky. Nosím ho preto, že má krásnu farbu. A tiež preto, že som si ho jedného dňa hodila do kabelky a už tam zostal.


Ako ste na tom s leskami vy? Ste tábor lesky alebo rúže? Ja som jednoznačne tábor rúže. Aj po vyskúšaní tohto kvalitnejšieho a drahšieho lesku. Kým sa mi budú lepiť vlasy na pery. Nezmením to. A mimochodom viete čo je najhoršie? Keď sa vám najskôr zalepia leskom vlasy a keď si ich potiahnete preč z tváre, zalepia vám leskom okuliare. Peklo. Rúže forever!

Prikladám aj špeciál so zalepenými vlasmi:




Komentáre