Empties #6


Krátky súhrn toho, čo som v poslednom čase používala a aký to na mne zanechalo dojem.


#1 Kneipp balzam na pery: oleje do kúpeľa od Kneipp boli super, takže keď som videla tento ekologicky pôsobiaci balzam, veľmi som sa tešila. A vždy keď som ho vytasila v spoločnosti získal veľa pozornosti. Ale meh. Nepresvedčil. Oceňujem, že mnoho ingrediencií pochádza z organických certifikovaných fariem a aj na obale si dali záležať. Ale moje pery sú večne suché a popraskané, a tento balzam im nijak nepomohol.


#2 Panier des Sens Gel Hydro-alcoolique Mains Propres: už som trošku upustila od mojej posadnutosti čistými rukami, ale dezinfekčný gél so sebou nosím vždy. Ideálne taký, ktorý príliš nesmrdí alkoholom a ak potom jem rukami, nemám v ústach divnú pachuť. Tento bol ok. Nie som síce zaľúbená, ale ani nespokojná.


#3 Avène Baume fondant hydratant Body: na kozmetiku Avène som mala vždy dobrý názor. Neviem presne vysvetliť prečo. Ale ak sa ma niekto opýta na kozmetiku pre citlivú pleť, alebo na podráždenú pokožku, odporúčam Avène. Rovnako to bolo s týmto krémom na telo. Jednoducho som ho spokojne používala.


#4 Biotherm Gel hydratant Aquasource: veľmi ľahký hydratačný krém, alebo skôr gél. Bola som s ním veľmi spokojná. Určite by som ho odporúčala na mastnú, alebo zmiešanú pleť. Veľmi rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva mastný film.


#5 Rituals the Ritual of Hammam Foaming Shower Gel: do značky Rituals som zaľúbená, od kedy ich telové mlieko rozvoňalo komplet celý adventný kalendár. Viem, že proti silne voňajúcej kozmetike je veľa námietok, ale ja rada rozmaznávam aj čuch. Nie len zrak a hmat. Peniace sprchové gély sú podľa mňa strata talentu. Pri prvom použití sa mi to páčilo. Potom ma to prestalo baviť. Ale celkovo je Rituals na kúpanie moje <3. Mám od nich dokonca aj produkt na umývanie riadu.


#6 Sampar Daily Dose Foaming Cleanser: jedným citoslovcom - meh.


#7 Nars Climax maskara: najlepšia maskara akú si pamätám, že som skúsila. Zároveň som v tom období používala aj sérum na mihalnice, takže wow efekt sprevádzal každé líčenie.


#8 My Little Beauty Serum Désaltérant: kozmetika MLB má u mňa špeciálne miesto, lebo je vždy krásna, bez toho aby bola príliš prezdobená. Toto sérum (kým bolo plné sviežej zelenej tekutiny) tiež pyšne zdobilo moju poličku v kúpeľni. Nezanechávalo na pleti mastný film, ale, bohužiaľ, ani skvelé výsledky.

Ďakujem za čítanie a dovidenia nabudúce! <3

Komentáre