Relax s Qiriness



Značku Qiriness som objavila vďaka beauty boxom. Nikdy predtým som o nej nepočula a netušila som, čo očakávať. Priznám sa, že prvý produkt som dosť dlho nechala len tak polihovať v kúpeľni. Potom som raz v sprche otestovala ich masku na tvár, nadchla som sa a začala som googliť a bezhlavo hľadať či mám od nich aj niečo iné. Mám. Odprezentujem vám tu značku a dva super produkty, ktoré od nich momentálne používam.


Qiriness založila v roku 2004 Mi-Ryung Beilvert s konceptom "spa at home" - kúpele u vás doma. Akási kombinácia starostlivosti o pleť a pôžitku. Víziou sú jemné vône, zmyselné textúry a prijemné farby. Super spoločníci na chvíle, keď sa chceme venovať samej sebe, dať si relaxačný kúpeľ, alebo pár minút osamote v kúpeľni. Zatiaľ som vyskúšala dva z ich produktov, a veľmi sa mi oba páčia.



LE WRAP TERRE D’ORIENT
Termálna čistiaca maska obsahuje zeolit, kaolín, rhassoul, rastlinne výťažky a esenciálne oleje. Ílové masky sú všade naokolo a máte možnosť si vybrať tú, ktorá vašej pleti najviac vyhovuje. Ja mám suchú pleť, takže mi prekáža ak masky na tvári príliš zasychajú a nechávajú moju pleť podráždenú a červenú. Le wrap sa pri kontakte s vodou zahreje. Na tvári ma tento hrejivý efekt užasne relaxačný účinok. Tento pocit bol presne ten wow efekt, ktorý ma pritiahol ku Qiriness a už nepustil. Maska sa používa dvakrát do týždňa v hrubej vrstve. Pre hrejivý efekt ju naneste na jemne navlhčenú tvár. Na rozdiel od mnohých iných ílových masiek nenechá pleť suchú a napätú. Obsahuje olej z hroznových jadier, o ktorom všetci vieme, že je top. Napriek tomu, že nie som v poslednej dobe veľký fanúšik pleťových masiek, ktoré treba zmývať, le wrap si ma získal. Používam ho skôr ako pôžitok, než ako čistiacu masku. Výborný mini rituál po dlhom dni, alebo pri chladnom počasí.




SAUNA VISAGE - FINLAND, BALI, MARRAKECH  
Domáci bylinný parný kúpeľ na tvár má tri rôzne vône pomenované podľa miest so svetoznámou kúpeľnou kultúrou - Bali, Marrákeš a Fínsko. Najskôr sa mi veľmi dlho len tak povaľovali v kúpeľni. Nemala som na ne moc chuť. Ale keď mi učarovala maska Le Wrap, okamžite som išla vyskúšať.
Nie som si istá, aký je momentálne pohľad na naparovanie. Viem, že nejaký čas sa na to pozeralo ako veľké no-no. Ale... Len tak si pomeditovať vo voňajúcej pare bol prijemný zážitok.
Naparovali ste sa niekedy ako malé nad hrncom s harmančekom? Presne tak to funguje. Do horúcej vody pridáte tabletku, všetko spolu s vašou hlavou prekryjete uterákom, a voilà! Následne môžete do vody namočiť malý uteráčik a položiť ho na chvíľu na tvár. Pozor! Nepopáliť sa. 



ENGLISH


I’ve received the Qiriness products in Birchbox, if I remember well. I have to admit, I completely ignored them for quite a while. Then I tried the mask, and got hooked. Qiriness has a name I can’t spell or pronounce. It was founded in 2004 by Mi-Ryung Beilvert, with “spa at home” concept in mind. It's all about effectiveness combined with pleasure, subtle fragrances, sensual textures, and pastel colours.

The mask Le Wrap Terre d’Orient was the product that got me hooked. It’s a thermal purifying mask. It’s based on clay and volcanic rock, but also contains grape seed oil and menthol fragrance. Why is it so good? It warms up on your skin, which is one of the best feelings ever. Also, being a clay mask, it doesn’t make my skin feel dry or irritated. It simply feels nice and smells nice. Approved.



The fancy sounding Sauna Visage - Herbal Facial Steam Bath - reminds me of teenage chamomile steam baths, taken in hope for blemish-free skin. It's a lovely relaxing ritual. Not sure where we are at in the discussion about steaming being good or evil. What I like about these products is making skincare more of a pleasure and less of a discipline. That's why Qiriness got me and why I enjoy using it.

Komentáre