tarte custom beauty kit +



Mám fakt slabú vôľu keď ide o výhodné zľavové ponuky. Keď mi kamoška poslala túto ponuku od tarte, váhala som asi tak pol sekundy. Alebo aj menej. Predstavujem custom beauty kit od tarte.


Ak sledujete youtube beauty gurus, určite poznáte značku tarte. Asi najznámejší korektor v tejto komunite je práve shape tape od tarte. A vraj sa jeden predá každých 26 sekúnd. Tarte sa predstavuje ako „eco-chic“. Neviem, čo presne by to malo znamenať, ale má všetky podstatné nálepky, ako cruelty-free, hypoallergenic, vegan, atď.



Custom beauty kit je super ponuka, ktorá vám umožní otestovať tarte. Za 70€ si zo širšej ponuky vyberiete 6 produktov, z ktorých si viete urobiť komplet mejkap. Plus si vyberiete kozmetickú taštičku.



shape tape hydrating foundation
Je to mejkap z rovnakej rady ako ich slávny korektor. Ako sa prekladá do slovenčiny buildable coverage? Po lopate – čím viac si ho nanesiete, tým viac bude kryť. Mne je dosť proti srsti priveľa mejkapu. Mám rada, keď pleť vyzerá ako pleť. Nedokonalosti ma každý, netreba ich prekryť ďalšou nedokonalosťou. Preto som si spomedzi mejkapov vybrala hydratačný s rozjasňujúcim finišom. Nechcem mať na tvári žiadnu upečenú pol centimetrovú vrstvu matnej hmoty. Tento mejkap obsahuje kolagén a kyselinu hyalurónovú, dve BFF pre suchu pleť. Neviem tak úplne povedať, či 'buildable coverage' funguje, ale mejkap sám o sebe funguje super. Treba ho rýchlo aplikovať, lebo veľmi skoro primkne k pleti a už ním nepohnete. Jemnučko sedí v póroch, alebo na suchých miestach, ale len do takej miery, že to vidíte iba fakt zblízka. Keď mám extra veľa času na rukách a chcem použiť mejkap, tak po tomto rada siahnem.



Rainforest of the Sea ™ radiance drops
Spomedzi ďalšej sady produktov som si vybrala tieto blingy-blingy rozjasňujúce kvapky. Lebo prečo nie. Mam veľa mejkapu, žiaden novy nepotrebujem, ale určite chcem. Troska jednorožcov a morských panien mi nezaškodí. Kvapky môžete používať rôznymi spôsobmi – ako rozjasňujúci primer, na hydratáciu pier, môžete ich primiešať do mejkapu, alebo si ich priamo naniesť na tvar a na telo. Akokoľvek sa vám to páči. Mne sa páčia ako olej na tvar, alebo telo. Nie all over ale len tak na par miest. Potom žiarim zdravím a šťastím až do vesmíru.





tarteist™ metallic shadow grommet (deep slate)
Produkt na oči som jeden reálne potrebovala – čierne tiene. Po rokoch s tým istým produktom konečne prišiel čas na zmenu. A s čím som skončila? S metalickým čiernym tieňom. Iný nemali. Síce tarte tieto tiene predstavuje ako ultra pigmentovane, krémové tiene, ktoré sa nedrobia. Nesúhlasím. Raz som ich už takmer šmarila do koša. Keď človek strávi viac času upratovaním čiernych odrobiniek spod oči, než nanášaním tieňov, niekde je problém.
Potrebujem nove čierne tiene na oči. Matné.



tarteist ™ lash paint mascara
Dúfala som, že tato maskara bude snáď lepšia než tiene z rovnakej rady. Meh. Vinu beriem na seba. Má tlstú plastovú kefku, ktoré ja všeobecne nemám rada. Povedzme to tak, že ma neočarila.

 




the lip architect ™ lipstick liner muse (pinky nude)
Vybrať si produkt na pery bolo dosť zložité, keďže som len krátko predtým vybrakovala oddelenie produktov na pery Lime Crime. Chcela som niečo na štýl pillow talk. Univerzálnu ružovú nude farbu. S výberom som veľmi spokojná. Z jednej strany linka na pery, z druhej krémový matný rúž.



ready, set, radiant skin mist
Na zaver som pridala ‚pleťovú hmlu‘. Obsahuje uhorku, jablko a zelený čaj. Vonia tak, že by som ju najradšej vypila. Ma super nežný rozprašovač, takže sa necítim ako na veľkú noc a na pleti sedí veľmi prijemne.

Toto všetko si zabalíte do kozmetickej taštičky podľa výberu. Ešte raz opakujem – 70€ za všetky tieto produkty. Full size. Dvakrát za rok. Striehnite.




Okrem custom beauty kit som si kúpila dve somarinky zo sales – paletu farebných korektorov a sáčok plný flitrov - fairy dust. Paletka limited-edition wipeout color-correcting palette bohužiaľ išla do smetí. Nevyzerala úplne v poriadku. Kontaktovala som zákaznícky servis a tam mi poradili, aby som ju nepoužívala, a vrátili mi peniaze. Toho mi je inak mega ľúto, lebo som fakt mala chuť vrátiť sa k farebným korektorom. Zelený korektor bol pár rokov dozadu môj staple product.

Teším sa? Ľutujem? Akože... Nepadla som na zadok. Dosť mi pokazila radosť tá paleta korektorov. Navyše sa to udialo v rovnakom čase ako celý škandál okolo nepodarených rúžov od Jaclyn Hill. Najviac sa určite teším z rúžu, a najčastejšie používam hmlu. Možno je to tým že mám príliš veľa mejkapu? Je možné mať príliš veľa mejkapu? Asi nie. Skôr podľa mňa príliš veľa produktov na tvar pre niekoho kto sa zaobíde s hydratačným krémom a rúžom. V poslednom čase som, čo sa týka mejkapu, dosť lenivá.

Custom beauty kit je mega výhodná ponuka. Využila by som ju znova. Fakt. Asi som šialená.



English


I'll make it very short: If you ever see that the Custom beauty kit offer is on, buy it. Six full size products and a makeup bag for 70€. Nothing to add. Tarte is a very hyped brand, especially in the YouTube waters. I'll give you a short overview of what products I selected. But my main message is: once you see the offer, buy it.

shape tape hydrating foundation belongs to the same line as the notorious concealer. It’s advertised as buildable coverage and luminous finish. I don’t wear foundation that much, but when I feel like it, I gladly reach for this one. 
Rainforest of the Sea radiance drops are a multitasker - highlighting primer, lip moisturiser, highlighter, whatever you want.
tarteist metallic shadow grommet was the only thing I actually needed – a black shadow. It is metallic, so not exactly what I wanted, but the description was promising. However, the fallout gives me headaches every time I apply it. You know the scenario very well – even one drop of black eyeshadow is a catastrophe.
I was hoping the tarteist lash paint mascara was going to be more reliable than her tarteist eyeshadow cousin. Well… Let’s say it’s not my favourite. It has the fat plastic applicator instead of bristles, and I totally hate that. My bad.  
the lip architect lipstick liner is my favourite product from the lot. Lip liner on one side, matte lipstick on the other. I love the shade I love everything. 
ready, set, radiant skin mist has a great spray, unlike some of the aggressive face attacking one. It’s a pleasure to use it, it smells great. Does it magically improve my skin? No.
All of these came with a very pretty marble makeup bag.

I also added two extras to the shopping basket (because sales). Fairy dust is glitter that I may or may not use one day. Wipeout colour-correcting palette was a product I was really looking forward to. Was. Unfortunately, the palette looked faulty And we had to say bye-bye. The customer service was very helpful, adviced me not to use it and reimbursed me.
So… Happy – unhappy? I’m a bit so-so. I’m not like screaming of joy or whatever. But I do enjoy the products. Would I buy the kit again? YES. Do I recommend buying it? YES.

Komentáre