Ho ho ho! Adventný kalendár 2019


Keď som prvýkrát objavila adventné beauty kalendáre, bola som nadšená. Naškrečkovať veľa super nových produktov za výhodnú cenu - pre mňa neodolateľné. Dvakrát (alebo tri?) po sebe som mala kalendár od lookfantastic. Minulý rok som si vstúpila do svedomia a povedala si, že mám hordy kozmetiky a viac mi jej nie je treba. Tiež som nemala peniaze nazvyš. Takže som si poctivo počkala, pozrela som si spoilery rôznych kalendárov a povedala si, že nechcem. Potom ma to na poslednú chvíľu zlomilo a kúpila som si adventný kalendár od OPI.

Nestál za to.

Tento rok som sa rozhodla, že to buď dám vo veľkom štýle, alebo kašlem na to. A tak som si kúpila Cult Beauty Advent Calendar.

Vopred som vedela čo v ňom je, takže som išla na istotku. Bol mega drahý (195 libier), ale o to viac sa vyplatil. Hodnota produktov je viac než 680 libier. Vypredal sa za dve hodiny, ak si správne pamätám.

Hoci som už vopred videla zoznam produktov, na otváranie sa teším ako malá. Mám dosť milosrdnú pamäť, takže už si väčšinu toho, čo ma čaká vnútri, nepamätám. Samozrejme, budem zdieľať a písať reviews. Yay!

Komentáre