Empties #7


Tadaaaaa! Súhrn toho, čo som v poslednom čase minula a aký to na mne zanechalo dojem.


#1 Bioderma Hydrabio Radiance Booster pleťový krém: Bioderma ma zatiaľ nesklamala. Nehovorím, že to bol  najlepší krém planéty, ale bola som spoko.



#2 MLB Masque Lunaire: review nájdete tu. Bola s ňou zábava, môj intergalaktický look ma v zrkadle vždy potešil. Zmenila mi tvár na nepoznanie? Nie.



#3 Rituals Sakura body scrub: review je tutok. V skratke - ryžový peeling je ešte lepší než tento cukrový.



#4 Moroccanoil Repair kondicionér: top.



#5 Sachajuan Hair Repair: top. Review je tu.



#6 Doucce lip stain: po prvom použití som bola mega sklamaná, ale keď som ho pár týždňov neskôr použila znova, už som ho nepustila z ruky.



#7 Joliderm náplaste na akné: tento produkt patrí do každej kúpeľne. Ak sa vám raz za čas vyhodí jedna nepekná vyrážka uprostred čela, fakt odporúčam. Mala som tieto náplaste aj od COSRX a tie sa mi tiež veľmi pozdávali. Thumbs up.



#8 Beaver cherry blossom kondicionér: očakávala som nič, ale bolo to napodiv fajn. A nie, vlasy mi nevoňali ako čerešne.



#9 thisworks pillow spray: super vec. Okamžite kupujem znova. Kedysi dávno som napísala review, tu.



#10 Rituals Ayurveda suchý olej: olej super a vôňa ešte lepšia než Sakura. ♥



#11 Davines oi all in one milk: tohto produktu sú plné internety. Nerozumiem. Ja som sa nevedela dočkať, kým sa ho zbavím a môžem začať používať niečo nové. Ak ste niekto z neho hotový, prosím, dajte mi vedieť, vďaka čomu.



#12 La Roche-Posay Toleriane čistiaci gél: odporúčam, ak máte citlivú pleť. Veľmi jemné čistenie, žiadne podráždenie, alebo vysušená pleť.



#13 Lush Conga želé do sprchy: ♥ LUSH ♥



#14 Palmer's Huile de Coco telový peeling: tohto som podcenila. Myslela som si, že to bude nula bodov. Nakoniec som bola zaľúbená po uši. Už som skúsila aj telový krém. Fakt super. Od nejakého Palmer's som to nečakala. Super objav. Musím si o nich trochu naštudovať a napísať niečo obsiahlejšie.

Komentáre