Birchbox Mai 2020 + giveaway


Májový Birchbox prišiel v atypickej, štvorcovej krabičke. Krásny vzor a farby sa im podarili. Téma? Beauty cocktail. Produkty?


KEVIN.MURPHY kondicionér pre blond vlasy Blonde Angel
Blond vlasy si vyžadujú extra dávku starostlivosti. A navyše ešte žltnú. Blond je večný boj. Mám jeden obľúbený produkt, ktorý funguje výborne. Ale vždy rada testujem nové produkty proti žltnutiu blond vlasov. Nájsť ten správny je beh na dlhé trate, takže Kevina rada otestujem.

Blancrème telové mlieko Verveín & zelený čaj
Od blancrème som mala telový peeling s kokosom, ktorý bola radosť používať. Telových krémov mám momentálne doma hojne, takže som asi našla vhodného kandidáta na giveaway.

NEWSEED maska na vlasy coco et papaye
Masky na vlasy potrebujem vždy a veľa. O Newseed počujem prvýkrát. Maska je vegánska a na 98% prírodná. Necháme sa prekvapiť.

Joséphine tekutý rúž na pery Bold Matte LIP/POWER v odtieni Geneviève
Značka Joséphine kombinuje francúzsku eleganciu a Newyorskú odvážnosť. Má jeden z najkrajších obalov aký som v poslednom čase videla. Jednoduchý, ale rafinovane zdobený. Farba Geneviève je krásne svieža a výrazná. Tvrdia, že obstojí aj poriadne gurmánske jedlo, ale môj obed tak úplne neobstála. Je však pravda, že pôsobí oveľa viac hydratačne ako mnohé iné trvácne tekuté rúže. Toto bude určite obľúbenec keď sa raz budeme môcť vrátiť večer na drinky.



Garancia Diabolique Glaçon
S Garanciou mám super skúsenosti. Diabolique Glaçon je chladivý krém na tvár, ktorý pomáha proti únave. Pre extra efekt ho môžete mať v chladničke. Na leto to znie super. Alebo počas dovolenky.

Neviem, či by to Birchbox nemal s témami vzdať. Jednotlivé produkty sa mi páčia a sadnú mi, ale nevidím v nich žiaden koktail. Okrem masky s papájou.


Ako som spomenula vyššie, rada niekomu pošlem telové mlieko od Blancrème. Ak máte záujem, napíšte mi mail. Prvý vyhráva.

Ďakujem za čítanie!

Komentáre