Splendist Printemps 2020 + giveaway


Niekedy sa sama pred sebou tvárim, že ešte doma nemám dosť kozmetiky. V jednej takej chvíli som si objednala Splendist, nový produkt od francúzskeho Birchboxu.

Splendist je edícia beauty boxu, ktorá každé ročné obdobie prináša 10 "nevyhnutných" produktov v plnej veľkosti. Jarná edícia Splendist vyšla v polke apríla. Za 49€ si ju môžete objednať tu. 



Ktoré produkty sú "nevyhnutné" túto jar ?



Compagnie de Provence Savon liquide de Marseille mains & corps karité
Ani nevedeli ako sa trafili.. Mydlo je momentálne reálne nevyhnutné. Karité, shea, alebo bambucké maslo, je navyše výborné na hydratáciu pokožky takto po zime.
Značku Compagnie de Provence som objavila  pred rokmi počas dovolenky v Nice a mega sa mi páčili jej minimalistické obchody. Obchody s mydlom sa často snažia vyzerať ako starkina špajza. Okrem toho predávali arménsky papier, čo im pridalo veľa bodov. Vyrábajú mydlá tradičným spôsobom a ja mám tradičné mydlá extra rada.



Nuxe Huile sèche multi-fonctions Huile prodigieuse® Florale
Olej od Nuxe je absolútna kultovka. Milujem jeho vôňu. Úprimne, tento produkt ma presvedčil, aby som si kúpila celý Splendist. V krabičke je jeho kvetinová, jarná verzia. Výborný olej, ktorý môžete používať od vlasov až po päty.



Garancia Mousse crépitante corps anti-capiton Fée-Moi Fondre La Nuit
Značka Garancia má u mňa zatiaľ super meno. A tento produkt je totálne šialený, takže jej pribúdajú body. Je to krém proti celulitíde, čo beriem s odstupom. Ale aplikácia je ako čierna mágia. Pena syčí a praská až sa vstrebe. Pri prvom použití som sa zľakla, že mi zhorí pokožka. A frajer ušiel keď som mu to ukázala. Mega sa mi to páči. Už len aplikácia je zážitok, a ak je navyše prospešná pre moju pokožku, top! Testujem.



Amika Shampooing gelée exfoliante reset
Od Amiky som mala masku, ktorá sa mi veľmi páčila. Soul food. Ale peelingy na vlasy moc nemusím. Pred veľa rokmi som vyskúšala jeden od Lush a odvtedy som sa od nich držala čím najďalej. Prišlo mi to hrozne nepraktické. Tento má jednoznačne praktickejšiu textúru, ale nemyslím si, že sa peelingy stanú súčasťou mojej starostlivosti o vlasy. Možno pre niekoho kto používa veľa stajlingových produktov by sa zišli. Mne prídu tak trošku nadbytočné. Používam ho na miestach kde mi najskôr mastnejú vlasy. Ak si všimnem nejaký zázrak, dám vedieť.



HelloBody COCO FRESH Mousse visage nettoyante
Čistiaca pena na tvár na báze kokosu od mladej francúzskej prírodnej kozmetickej značky. Znie to sľubne. Vyskúšame, uvidíme.



Fresh Masque hydratant à la Rose
Hydratačná pleťová maska s ružou sama o sebe stojí polovicu toho, čo celý Splendist box. Fresh kozmetika je dosť vyhajpovaná. Je to americká značka, ktorá využíva ingrediencie typu sója, cukor, ružová voda, atď. Táto maska má v sebe napríklad lupene ruží. Od fresh už doma niečo mám, ale ešte som to neskúšala. Som fakt zvedavá, lebo fresh produktov sú plné internety. S negatívnymi aj pozitívnymi komentármi.



TonyMoly maska na pleť Acelora
Toto snáď už nemusím predstavovať. Plátenné pleťové masky pozná už asi každý.



Pai Huile Bio Regenerate Rosier Sauvage
Šípkový olej bude super, keď sa skončí lockdown. Troška zdravej farby v tvári a rozžiarená pleť. Nech aspoň navonok žiarim, keď budem musieť opustiť hniezdočko a vrátiť sa do kancelárie.




Sleek MakeUP UltimatePalette blush
Paletka troch farieb na líčka od Sleek - dve matné a jedna trblietavá. Ladené do oranžovej a broskyňovej. Budú super. Od Sleek už jednu podobnú paletku mám a je moja každodenná go-to.



Cacharel AmorAmor Eau de Toilette
Parfém so sladkou vôňou jazmínu, citrusov, vanilky a fazuliek tonka.



Len tak medzi rečou, mám doma kopec parfémov, takže parfém od Cacharel niekomu rada pošlem. Dajte mi vedieť na mail ak máte záujem. Prvý vyhráva.

All in all? V prvom rade skvelá cena v pomere s hodnotou produktov. Ak sú tam aspoň dva-tri produkty, ktoré by ste si kúpili samostatne, tak zvyšok máte vlastne ako bonus zadarmo. Oceňujem že tam bolo niečo na telo, na vlasy, na pleť, aj mejkap. Keď vyjde letná edícia, určite na ňu hodím očkom.


Komentáre