Hair empties: otestované produkty na vlasy


Moje vlasy už zažili kadečo. Samozrejme mojou vlastnou vinou. Zlé životné rozhodnutia, zlý výber kaderníka, odkladanie strihania a tak... Preto sa im vždy snažím dopriať, čo sa týka produktov. Skúšam veľa vlasovej kozmetiky, hlavne mini výrobkov, ktoré dostávam v beauty boxoch a popri tom kadejaké odporúčania, ktoré niekde zachytím a nakúpim. Chystám jeden podrobný príspevok o starostlivosti o blond vlasy, ale nakopilo sa mi veľa prázdnych produktov, tak spravím aj rýchle empties. Aby to bolo jednoduchšie, spravím tri kategórie: top, meh, a flop. Bude to rýchle.

Aké sú moje kritériá? Mám platinové blond, veľmi oslabené vlasy. Preto u mňa prejdú šetrné šampóny, bohaté masky a kondicionéry. Žiadne bullshit akože zázračné a úplne zbytočné produkty. Neprejde nič, z čoho rýchlo mastnejú vlasy, aby som si ich nemusela často umývať. V Meh kategórii je všeobecne všetko čo ma nijak neoslovilo ale ani nesklamalo.

TOP


Moroccanoil Repair šampón
Moroccanoil je moja srdcovka. Moje mŕtve vyperoxidované vlasy po ňom žiaria. K rade Repair sa pravidelne vraciam.


Amika Soulfood maska na vlasy
Táto maska sa na prvýkrát osvedčila natoľko, že som si od Amiky hneď kúpila viacero produktov.


John Masters Organics scalp šampón

JMO mini produkty som už skúšala viackrát a vždy som bola veľmi spokojná. Už viackrát som si chcela kúpiť full-size verzie, ale nikdy v žiadnom obchode nemali všetko čo chcem a tak som to vždy vzdala. Možno nabudúce.


Briogeo Don't Despair, Repair maska na vlasy
Po testovaní tejto mini a čítaní ingrediencií som si kúpila full-size verzie masky aj kondicionéru. Briogeo vyzerá veľmi efektívne, a zároveň veľmi clean.



Davines The Spotlight Circle maska a Naturaltech Replumping kondicionér
S oboma som bola spokojná. Davines tiež obzerám keď si kupujem novú komplet full-size starostlivosť o vlasy.



MEH



Olaplex no3 Hair Perfector
Už som ho mala doma minimálne trikrát. Olaplex je ten produkt, čo tvrdí, že robí zázraky. Ale ja si zázraky predstavujem inak. Preto je pre mňa Meh. Keďže moje vlasy sú mŕtve, v salóne ma často nanútia do komplet Olaplex kúry. Ak kaderníci vidia reálne výsledky, ok. Ja nevidím zázraky a preto trvám na Meh.


Coco & Eve like a virgin maska


Furterer Absolue Keratine Maska


Luseta Argan maska


Aveda shampure šampón



FLOP


Morning Street Leave-in Treatment
Úprimne, jediné leave-in produkty, ktoré mám rada, sú oleje.


Eugène Perma Collections Nature šampón
Asi najlepšie to vystihla moja sestra keď ho použila - moje vlasy sú horšie ako pred umytím.


Furterer Okara Blond šampón
Som celkom senzitívna na používanie slová "blond" na produktoch. Ako má šampón rozžiariť moje blond vlasy? Neviem.


Sachajuan over night hair treatment
Toto bol môj riskantný test, ktorý sa neosvedčil. Zázračný produkt, ktorý má cez noc posilniť vlasy, som ledva ledva minula. Prvé ráno nebol zázrak a potom ma ho jednoducho nebavilo používať.



Koniec rýchleho prehľadu. Z mojich doterajších skúseností mám zoznam pár značiek, ktoré filtrujem v online obchodoch keď potrebujem nový šampón, masku, alebo kondicionér. Okrem toho testujem veľké množstvo nových značiek, ale sito je veľmi husté. Viem, že značky, ktoré kvitujem sú drahé, ale tie sa mi zatiaľ najviac osvedčili. Nabudúce napíšem o blond vlasoch.

Komentáre