Flower manicure


Inšpirovalo ma Catrice nail trend video k Viennart kolekcií. Krásne ženský detail na nechtoch z vizuálne veľmi peknej limitovanej edície. Chcela som však výraznejšie prevedenie, ktoré pridá mojej jesennej nálade štipku folku. Veľmi jednoduchá manikúra, ktorá vie udrieť do oka a vyvolať komplimenty. Zvládla som ju za pár minút, prečítajte si ako. (Inak, sorry za tú kvalitu)


 
 























1. Ako podkladový lak som použila Maybelline Forever Strong - 285 - Pink Shimmer. Jemná béžová farba, na ktorej kvietky pekne vynikli.

2. Rozhodla som sa neokvietkovať všetky nechty, aby vzor ešte viac padol do oka.

3. Štetcom som kreslila bodky a machuľky v červenej farbe. Mimochodom, originál je to štetec Alverde na očné linky. Na lupene som použila Catrice  - 080 - Let's talk about Barrie!

4. Do stredu medzi lupene som robila zelenou bodky. Takisto som kreslila niečo ako stonky a listy (proste čiarky) dookola kvetov. Žabací lak je môj obľúbenec Hema Quick&Go - 17 - Hasty Moss.

5. Na záver som vzorované nechty prešla Essence gel-look top coat. Iba tie so vzorom, keďže s týmto lakom som veľmi nespokojná. Nie a nie zaschnúť, a tak sú kvôli nemu nechty dootláčané od všetkého, s čím sa stretnú. Hodila by som ho do koša, ale je mi ľúto.


Komentáre