Kérastase


Sú vlasy korunka vašej krásy? Nad mojimi si lámem hlavu pri každom pohľade do zrkadla. Teda skôr si lámem vlasy. Aspoň tak to vyzerá na prvý pohľad. Napriek tomu, že milujem skúšať nové farby a odmietam byť vlasový naturista, chcem aby moje vlasy žiarli šťastím a zdravím. Siahla som teda po high-ende. Presvedčil?

Presvedčil. Kérastase bol od začiatku jasnou voľbou. Má najviac meno. Navyše, kamarátkina kamarátka s krásnou ekvádorskou hrivou ho používa tiež. Všetci vieme, aké zvučné meno má Kérastase vo svete vlasov. Značka sa opiera o výskum a inovácie, ktoré si pomocou ich 4-krokového "in-salon" procesu viete dopriať doma. Štyri kroky, pozostávajúce z čistenia, starostlivosti, doplnenia živín a poskytnutia základu pre styling, dodajú vlasom potrebné proteíny, vitamíny a aminokyseliny. Na oficiálnej stránke Kérastase si viete urobiť šikovnú diagnózu, ktorá vás navedie na správnu cestu. Značka má množstvo produktov, v ktorých sa viete jednoducho stratiť. Keďže podstatou celého Kérastase je riešenie konkrétnych problémov vlasov, treba si naozaj správne vybrať. S diagnózou farbenej, zničenej hrivy som siahla po Resistance Therapiste.

Resistance Therapiste je určený pre veľmi zničené, vytrápené vlasy. Jeho účinnou látkou sú Keratin Associated Proteins (KAPs), ktoré pomáhajú obnove keratínu vo vlasoch. Toto je mimo moje kruhy, jednoducho je tá rada určená pre suché, lámavé vlasy s rozštiepenými končekmi. Povedala som si "keď už, tak poriadne" a objednala som poctivo všetky štyri kroky. Hen:


SOIN PREMIER THÉRAPISTE



Krok číslo jedna - kondicionér. Používa sa pred šampónom, čo mi nie celkom išlo do hlavy. Obsahuje FIBRA-KAP™ a Sève de Résurrection, základy obnovovacej starostlivosti. Nič vám to nehovorí? Ani mne.

BAIN THÉRAPISTE



Krok číslo dva - šampón. Teda balzam a šampón v jednom. Pomáha k lepšiemu vzhľadu vlasových vlákien, opäť s obsahom FIBRA-KAP™ a Sève de Résurrection.

SÉRUM THÉRAPISTE


Krok číslo tri - sérum. Používa sa na vlhké aj suché vlasy a maskuje rozštiepené končeky. Sérum má dve zložky - olejovú a krémovú, ktoré si zmiešate v dlaniach. Dá sa nanášať aj kedykoľvek v priebehu dňa a má ochranu pred teplom do 230°.

CIMENT THERMIQUE


Krok číslo štyri - ochranné mliečko pre styling. Predchádza lámaniu a poškodzovaniu. Teplom priľne k vlasom a tie budú vyzerať krásne a žiarivo. Čo som si všimla najviac je, že vďaka nemu vlasy schnú omnoho rýchlejšie. Tajomnou zložkou je Vita-Ciment® a Sève de Résurrection.



Kérastase sa mi veľmi osvedčil. Napriek prechodu na najsvetlejšiu blond moje vlasy žijú a na dotyk cítim výrazný rozdiel. Rozhodne stoja produkty Kérastase oveľa viac, než šampóny z dm-ky, ale oplatí sa pľasnúť po vačku. Všetky sa veľmi príjemne používajú, fakt fungujú a stačí ich malinké množstvo, takže vydržia veľmi dlho. Ak si kúpite taký bundle ako ja, predpokladám, že aspoň na pol roka máte o vlasovú kozmetiku vystarané.

A čo do budúcna? Zvažujem vyskúšať aj iné rady. Hlavu mi moce najmä Chronologiste vďaka jeho krásnemu dizajnu. Je to čistý luxe, hodí sa na všetky typy hrivy a mal by vlasové nič transformovať na Niečo s veľkým N. Má v sebe akýsi Abbysine, molekulu nachádzajúcu sa kdesi 3000 metrov pod morom a jeho marketing ma ťahá ako zhnitá slivka osu. Druhým tipom je Elixir Ultime, obsahujúci množstvo vzácnych olejov, mojich najlepších kámošov. Pre farbené vlasy je určená rada Reflection, ktorá by bola najrozumnejším výberom. Nemá však tie krásne čierne luxe obaly. Kérastase budem rozhodne kupovať zas a znova. Oproti klasike je to veliká zmena.

Komentáre