Prázdnoty #2 ( empties )



Opäť je čas lúčenia. Posledne vyhadzujem veci veľmi rada. Dokonca som sa odvážila recyklovať aj nejaké handry, čo u mňa nebýva zvykom. Mám toho mrte veľa, robí to bordel a vraj to špiní energiu priestoru. Pozrite nad čím som tento mesiac vyriekla posledný ortieľ:




# 1 L'Oréal Mythic oil šampón a maska - dvaja veľkí sympaťáci v malých baleniach. Príjemní spoločníci na potulkách Európou. Zázraky som si nevšimla, ale tešili ma. Znovu nekupujem.



# 2 CULT 51 - vraj najfamóznejší krém proti vráskam. Takto. Má úžasne bohatú konzistenciu a vôňu. Pleť ako bábo nemám. Z Cultu som sa obrovsky tešila, nanášať si ho bol krásny večerný rituál. Ale to je tak všetko. Ja som si žiaden ohurujúci efekt nevšimla, snáď moja pleť niekde hlboko v sebe dostala to, po čom túžila. A viete čo? Celkom mi odľahlo. Cult 51 je snáď najdrahší krém sveta. Je len dobré, že nemám chuť si ho kúpiť zas.



# 3 Pupa Lasting Colour - moja obľúbená jarná farba po rokoch skončila. S tým, že lakov na nechty mám asi tak 40, je vlastne dobrá správa, že pomaly začínajú ubúdať. Aj keď tento ešte mohol ostať. Kúpila by som znova, ale nesmiem.



# 4 Ebelin express odlakovač - sen lenivcov a ekonómov. Vydrží mesiace, netreba tony vaty a funguje fakt expres. Až na flitre. Tie sú všeobecne nezničiteľné. Mne sa flitrové laky páčia ako strake, ale používam ich max dvakrát za rok. Nenávidím sa s tým srať, keď ich treba dať dole. A tento typ odlakovača s nimi ani nepohne. Inak je skvelý. Budem kupovať naveky zas a znova.


#5 L'Oréal Liss Unlimited šampón - ak má krotiť rebelujúce vlasy, tak zlyhal. Alebo sú moje vlasy priveľkí rebeli. Možno keby som mala celú radu, všetko funguje ako má. Šampón sa dosť ťažko vymýval, večne som mala pocit, že mi ho ešte mrte zostalo na hlave. A výrazná lisáž sa rozhodne nekonala. L'Oréal je super, som jeho veľký fanúšik, ale tento šampón ee. Svätý grál som musela ísť hľadať inde.


# 6 the Smim - Teraz poprosím minútu ticha. Skončili všetky moje smim produkty. Review som spravila tu. Spomedzi K-Beauty je smim jeden z mojich top nálezov. Keď pomíňam všetok ten balast, čo mám doma, tak sa vrhnem na smim shopping. Vrelo odporúčam komu môžem.


# 7 Ružová Bioderma - klasický prvok všetkých kúpeľní. Väčšinou ju mám doma aj ja, je to proste kult. Teraz som ju vymenila za ružovú vodu. Zmena je život. Ale do budúcna sa k nej ešte rozhodne vrátim.


# 8 Pai BioAffinity Skin Tonic - voňal ako lekáreň. Fakt. To nehovorím v zlom. Hlavne slúžil svojmu účelu. Po čistení dal pleť do kľudu a pohodlia. Filozofia celej značky Pai je mi veľmi sympatická. Keď natrafím na nejaký super value deal tak idem isto do toho.


# 9 Jurlique Rosewater Balancing Mist - k produktom s ružou mám love-hate relationship. Aj mi voňajú, aj mi smrdia. Jurlique hmla mi voňala. Najviac som na nej ale ocenila rozprašovač. V porovnaní s TonyMoly Pocket Bunny je Jurlique veľký pôžitok. Jemnučká hmla napadá na pleť a príjemne ju oživí. Nie jak henten tyranský nástroj, pri ktorom sa trasiem od strachu. Mist došla, obal si nechám a použijem na pravú ružovú vodu. Recyklátor týždňa!

Komentáre