Nails Inc.



Kto hľadá, nájde. Ja som hľadala poriadny podkladový lak a našla som jeden zo série svätých grálov. Volá sa Nails Inc, z časti obsahuje kel a z časti kaviár a je úplne mega. Pozerajte:



Keďže som megaloman a čiastočný psychopat, k parádnemu podkladovému laku som kúpila aj štyroch kámošov. Keď už, tak poriadne, všakže? Všetko zabalené v špeciálnej sviatočnej edícii Nails Inc Health Kick Kit.



Popri veľkom bratovi Nailkale Superfood Basecoat prišli aj štyria malí bratia a krabička na recykláciu. Všetko samozreje mega výhodné a pre mňa absolútne neodolateľné. Najmä vďaka trom krásnym farbám a vychválenému topcoatu. Celkovo majú Nails Inc laky na nechty super meno v priemysle a moja maniacka stránka osobnosti mala silné nutkanie ich vyskúšať.



Na fotke vyzerali farby samoška trošku inak ako v relaite. Ale nepotešila ma iba najsvetlejšia - NailKale NailBright vo farbe Knightsbridge Mews. NailKale Windsor Mews v nádhernej tlmenej fialovej a porádna tmavočervená NailKale Victoria sú topky. Mimochodom, všetky by mali byť k nechtom prívetivé a vyživujúce. NailBright navyše obsahuje včelí peľ pre extra lesk. Navrch sa dáva 45 Second Top Coat with Kensington Caviar - obľúbenec lakérov po celom svete.





Pri aplikácií sa netreba nechať oblbnúť - masívne vrchnáčiky sú číry fejk. SuperFood Base Coat je ale skvelý, má šikovný tlstý aplikátor a schne mihnutím oka.



Prvý som skúšala NailBright, že nech ma presvedčí. Nepresvedčil. Mám nepekné nechty a lakom si ich chcem komplet zakryť. Žiadne kompromisy.



Takže včelí peľ, alebo bez. Takto po ulici chodiť nebudem. Niekto s peknými nechtami by ale určite mohol. Dám tomu ešte šancu keď budú total krátke.



Druhý na rade bol ten neodolateľný fialový - áno, áno - môj nový obľúbenec. Krásna atypická farba a mega kvalita.





Ach. Do tej farby som úplne zaľúbená a vydržal krásne lesklý dlho, dlho, dlho. Rozmýšľam, kedy naposledy som niečo tak ospevovala.



Ešte navrch Kensington Caviar a je postarané. Všetko tip-top. Navyše, buď som na drogách, alebo mi z toho fakt rýchlo rastú moje drápy. Veľká láska za veľké peniaze. Ale stojí za to!



Komentáre