Nail Foils - fólie na nechty

 

Keď raz človek otvorí e-bay, už niet cesty späť. Neverili by ste, koľko hodín som tam strávila porovnávaním produktov a nachádzaním neskutočných (a veľmi neodolateľných) somarín. Nail foils, medzi iným. Metalické fólie na nechty. Čakala som wau manikúru, z ktorej každý padne na riť. Ale no... Veď pozrite sa.

 

Vyzeralo, že by to mohlo fungovať. Tenučké fólie stačí nahriať fénom, priložiť na nechty a povystierať.


Ale hneď začali problémy. Na úvod priznávam, že som vcelku nešikovná. A hlavne lenivá. Fakt sa mi s tými fóliami nechcelo nijak špeciálne zápasiť. Napasovala som ich na nechty, chvíľu sa snažila zbaviť všetkých hrobolčekov a potom som to vzdala.


Výsledný efekt? Lacný, škaredý a nepodarený. Ups. Zdiaľky sa to dalo, ako-tak, ale zblízka to bol des. Navyše, hneď druhý deň sa zlatá farba začala vytrácať a fólie postupne bledli.


Des. Nevydržali ani 24 hodín a smerovali do koša. Na druhej strane, aby som bola spravodlivá, tak strieborné fólie si viedli omnoho lepšie a na nechtoch som ich nosila niekoľko dní. Potom už boli nepríjemné. Keď sa začnú olupovať, je to taký zvláštny pocit. Ako keby sa vám strašne nepekne rozštiepili všetky nechty. Ble. Nevedela som to vydržať. Ale na pohľad boli vcelku ok.


Fólie na nechty teda prudko pohoreli. Ale! V tom prišli monki pomocníci a teraz mám najviac nechty v celom meste!



Inak, v poslednom čase si mega idem na umelých nechtoch. Neviem, jak som bez nich doteraz žila.

Komentáre