i'm a papergangster !

 

Raz budem žiť minimalisticky a ekologicky. Ale ešte to môže počkať. Čomu som zas prepadla? Písacím potrebám. Fakt. Som Papergangster.

 

The Papergang je výmysel britského obchodu Ohh Deer, ktorý robí pošahané ilustrované dizajny na všetko súvisiace s papierom, na darčeky, oblečenie a kadečo medzitým. K zbytočným, ale pekným somarinám mám vrúcny vzťah, a tak som išla hneď do toho.

 

Papergang je mesačné predplatné ukážok z tvorby ich ilustrátorov. Príde v parádnej krabici, z ktorej sa dá poskladať zvieratko a doplní vám zásoby minimálne na pár mesiacov dopredu. Teraz sa cítim, jak keby som sa chystala na vojnu. Papierovú vojnu.


Zatiaľ mi prišli tri krabice, po ktorých som to stopla. Minimalizmus, eko, šetrenie, a tak ďalej, všakže. V krabiciach mi prileteli tieto parádne predmety:

Najparádnejšie písacie potreby a tiptop nožnice v tvare žeriava.


Zásoba pohľadníc na všetky najbližšie sviatky všetkých blízkych aj ďalekých.

Oficiálna nažehľovačka - nech každý vidí, kam patrím.

Diáre a notesy a zápisníky na roky dopredu.


Parádny baliaci papier, ktorý mi bude ľúto minúť.


Nejaký ten art na zaplnenie posledných voľných miest v mojej izbe.

Na každú krabicu som sa tešila ako malá. Prúser bol, že pošte mega dlho trvalo to doručiť. Fakt veky. A tým myslím snáď mesiac. Ale customer care majú v Ohh Deer prvotriedny. Takže... Pôjdem do Papergangu znovu? Pôjdem. Len sa musím presťahovať.

Komentáre