Sérum na mihalnice

 

Už som skúšala ricínový aj kokosový olej. Nič. Pomaly som začala rozmýšľať, že si dám spraviť umelé. Ale keď vidím, ako to niektorým hyzdí tvár, radšej som to vzdala. Do rany mi prišlo sérum na mihalnice Magnifibres. Že vraj 85 % žien malo dlhšie mihalnice do 8 týždňov. To určite. Tak sa poďme pozrieť na výsledok.



Začala som s veľkou vervou a mihošky som pekne nafotila nech je čo porovnávať. Na očiach mi rastú len také svetlučké zákrpky, takže predĺženie by určite spravilo divy.

 


Sérum sa nanáša rovnako ako špirála. Je omnoho tekutejšie, takže sa podarí nakydať ho viac než sa patrí a vytvoriť si nepekne zlepené mihošky. Pri pozornejšie aplikácií je to ale v poriadku a dá sa bez problémov nosiť ako podklad pod špirálu. Samo o sebe by som ho nenosila. Keď uschne, pôsobí trošku akoby ste si ráno neumyli oči.

 

Po dvoch mesiacoch som žiaden rozdiel nezbadala. Ani po troch. Ani po štyroch. Ani teraz, keď už som komplet minula celú tubu. Magnifibres sklamanie. Opäť koketujem s myšlienkou predĺženia mihalníc. Umelé mihalnice síce milujem, ale málokedy sa mi ich chce lepiť. A fakt mám zákrpky. Niekto nejaké overené tipy ?

Komentáre