Cult Beauty Advent Final Week


Posledný týždeň som padla na zadok. Čakali ma skvelé produkty a veľké prekvapenie na záver. Top !


NUDESTIX Nudies Bloom in Cherry Blossom Babe

Nudestix už poznám niekoľko rokov a som veľký fanúšik. Ako sa hovorí, v jednoduchosti je krása. Táto stick je omnoho tučnejšia ako predchádzajúce, ktoré som vyskúšala. A na druhom konci má štetec. Krásna jemne ružová farba, ktorú využijem na líčka, pery aj oči. Super vec do kabelky, pre prípady núdze.


MILK MAKEUP Cooling Water

Kto nepozná Milk Makeup nech sa prihlási! Trendy vegánska značka priamo z New Yorku bola tento rok snáď všade. Ich cooling water je pre mnohých must-have. Prvá pomoc pre opuchnuté unavené tváre. Inými slovami, pre mňa.


JO LOVES A Home Candle - White Rose & Lemon Leaves

Značku založila svetoznáma Jo Malone, potom ako odišla zo svojej pôvodnej firmy. Sviečky milujem, a mám ich doma šialené množstvo (a stále pribúdajú). Pre mňa top.

A veľké finále: tadaaaaa!


V poslednom okienku je ďalších desať produktov. Tento kalendár ma úplne dostal. 


FRESH Soy Face Cleanser
Kozmetika založená na prírodných ingredienciách a starodávnych rituáloch. Sója, uhorka a ružová voda vám pomôžu jemne, ale účinne čistiť pleť.


ZITSTICKA KILLA ( 1 patch, 1 swab )
Podobné náplaste na akné už som vyskúšala a odvtedy mám doma vždy zásobu. Tieto vyzerajú ešte vyhajpovanejšie tak som zvedavá, či to bude zázrak.


ZELENS Transformer Instant Renewal Mask
Ďalšia ultra drahá anti-aging kozmetika. Okrem klasických kyselín má v sebe aj tie fun ingrediencie, ktoré sa mne páčia oveľa viac - morské riasy, sezam a tak. Doktor Lens túto masku používa pri príprave na červený koberec. Cítim sa tak rozmaznávaná...


PATCHOLOGY FlashPatch Illuminating Eye Gels( Single )
Patches - náplaste, sú moja obľúbená forma produktov. Masky, náplaste na čierne bodky, na akné, na pery, pod oči... Čokoľvek. Mám ich rada. A nikdy ich nemám dosť.


OMOROVICZA Miracle Facial Oil
Mne stačí povedať Omorovicza a som kúpená.


IT COSMETICS Confidence in a Cream
Túto značku asi tiež už všetci poznajú. Spôsobila veľký rozruch a rýchlo sa udomácnila u všetkých guru. "Sebavedomie v kréme" je pleťový krém, ktorý tvrdí, že fakt robí to, čo tvrdí na obale.


HOURGLASS Veil Mineral Primer
Potichu kričím. Tento kalendár je fakt top... 


ANASTASIA BEVERLY HILLS Clear Brow Gel
Takto to vyzerá, keď mi niekto číta myšlienky. Mám od Anastasie Brow Gel v odtieni blond, ale ten mi občas príde príliš výrazný. Tak som si dlho hovorila, že som si mala kúpiť bezfarebný. Voilà!


TOO FACED Damn Girl! 24-Hour Mascara
Od Too Faced som ešte nikdy nič neskúsila, takže sa teším. Ktorákoľvek maskara, ktorá z mojich mihalníc dokáže vyčarovať niečo decentné, je požehnaním. Takže idem dúfať.


NARS Powermatte Lip Pigment  ‘Starwoman’
Od Nars mám maskaru, ktorá funguje zázračne. Takže z každého nového Narsu sa teším. Tento 'pigment na pery' má krásnu farbu a vyzerá ultra dlhotrvácne.  Možno si ho pribalím na sviatočnú večeru.

Komentáre