Birchbox Avril 2020 & giveaway


Ďalší mesiac, ďalší box. Tentokrát na tému Eau Fraîche - čerstvá voda. Dva produkty sa starajú o hydratáciu vašej pleti, jeden vodu šetrí, a dva sú podľa mňa mimo tému. Pome na to.



Bioderma Hydrabio H2O Solution Micellaire
Svetoznáma micelárna voda, akurát v modrom (Hydrabio) prevedení. Narozdiel od ružovej verzie, modrá je určená pre dehydrovanú pleť. Táto micelárka je kultovka. Vyskúšať ju v inej verzií je od Birchboxu pekná ponuka.

Bioderma Hydrabio Sérum Concentré Hydratant
Dva produkty z rovnakej rady v jednej krabičke? Hmmm... Neviem, či som nadšená. Hydratačné sérum obsahuje kyselinu hyalurónovú, známu svojimi hydratačnými účinkami na pleť.

Lamazuna Déodorant Solide
Od tejto značky som mala tuhý šampón, ktorý po prvom použití putoval do koša. Tuhý deodorant? Super. Teším sa na skúšanie. Obsahuje olej z indickej trávy - palmarosy. Vonia veľmi sviežo a citrusovo. Dúfam, že bude super.

Birchbox štetec na očné tiene Estompeur
Štetec sa vždy zíde. Tento je vegánsky, je pekný, je jemný a snáď bude svoju robotu robiť poriadne.

Furr. Paletka očných tieňov - Perfectly Pink
Značka furr. na začiatku robila vegánske cruelty-free mihalnice. Neskôr sa rozrástla aj na iné produkty. Paletka tieňov je sympaticky kompaktná, viete si z nej urobiť kompletný look a tiene na prvý dotyk pôsobia veľmi kvalitne. Mohla som si vopred vybrať z dvoch farieb - hnedej a tejto ružovej. Dnes si možno spravím nejaký karanténny mejkap. Len tak, pre radosť.



Tento mesiac sa najviac teším z tuhého deodorantu. Ani jeden produkt ma nesklamal, všetky pôsobia super. Akurát tá téma nič moc. Verím, že by vedeli nájsť oveľa zaujímavejšie produkty na tému vody. A ešte dve novinky - v krabičke sa často vyskytujú narážky na budúce limitky a podobne.

Novinka 1 - bude limitovaná edícia Cycle Féminin. Limitka na tému menštruácie. Som zvedavá aké produkty v nej predstavia. Vyzerá, že tam budú menštruačné nohavičky, na tie sa rada ulakomím.


Novinka 2 - Birchbox predstavil Splendist. Špeciálna krabička vyjde štyrikrát do roka. Vždy prinesie 10 full-size produktov na ďalšiu sezónu. Jarnú edíciu som si okamžite uchmatla.

Keďže Birchbox robí shipping na Slovensko, určite vám odporúčam si to obzrieť.



Giveaway
Taaaaak! Tentokrát sa s láskou podelím o hydratačné sérum od Bioderma. Aktuálne používam gigantické sérum Dr. Jart+ a nie som si istá, ako dlho by toto sérum muselo čakať na použitie. Takže šup-šup. Pošlite mi e-mail, povedzte, že máte záujem, pridajte pár slov o mojom blogu, a príde k vám. Len tak mimochodom, predchádzajúci giveaway produkt si ešte nenašiel nový domov.


Ďakujem za čítanie!

Komentáre