My Little Box Avril 2020 + giveaway (ukončené!)


Konečne ku mne dorazila aj aprílová MyLittleBox. Témou tohto mesiaca sú raňajky. Krabička mi totálne sadla. Rozkošný drevený podnos, poháriky na varené vajíčka, chouchou gumička na vlasy. Absolútne nie som ranné vtáča a cez týždeň viem byť veľmi nevrlá. Ale cez víkend (alebo posledné týždne), keď mám ráno kopec času a žiaden stres, rána zbožňujem. Dlhé raňajky, káva, čaj, sladkosti, niečo si prečítať, alebo pozrieť,.... Alebo tá najlepšia varianta - vybehnúť na raňajky niekam von. Sen.



A kozmetika? Už druhý mesiac po sebe mi MLB poslali koncentrovaný sprchový gél od Le Petit Marseillais. Snažia sa mi niečo povedať ? Tentokrát pomaranč a grep. Prišla mi aj tekutá linka na oči Tattoo Liner od KVD Vegan Beauty. A do tretice mini parfém Coach Dreams. 

Výber kozmetiky ma až tak nedostal, ale krabička ako taká áno. Mám rada tieto mini darčeky odo mňa pre mňa.



A čo tentokrát posúvam ďalej? Mini parfém od Coach. Mám doma priveľa parfémov, takže sa s týmto rada podelím. Ak máte záujem, ozvite sa mi na mail. Prvý vyhráva.


Komentáre