Lamazuna tuhý šampón


Pár rokov dozadu som si dosť fičala na tuhých šampónoch. Potom som prešla na platinovú blond a kompletne zmenila celú starostlivosť o vlasy. Keď ku mne pred časom opäť zablúdil šampúch od Lamazuna, dala som mu šancu. 

Lamazuna je francúzska ekologická značka, ktorej cieľom je vyrábať zodpovedné a praktické produkty. Je vegánska a cruelty-free, snaží sa aj minimalizovať odpad. Preto je veľa ich produktov v tuhej forme.



Tuhý šampón od Lamazuna je vyrábaný ručne, zo 100% prírodných surovín. Je bez sulfátov a bez esenciálnych olejov. Obsahuje bio kokosový olej, kaolín a slnečnicový olej.

Bohužiaľ, šampón mi vôbec nesadol a po prvom pokuse putoval rovno do koša. Moje vlasy sú veľmi poškodené vďaka katastrofálnemu pokusu o platinovú blond u jedného kaderníka. Odvtedy sa fakt trápim s tým, aby som ich dostala opäť do formy. Nemyslím si, že kaolín je pre ne najlepšia voľba, ale chcela som šampón vyskúšať.

Lamazuna mi je ale veľmi sympatická a mám od nich doma nový produkt, na ktorý sa teším. Dám potom vedieť.



Komentáre