Review: Soap Brows


Rozmýšľam, kde som sa o Soap Brows dozvedela prvýkrát. Tipujem to na Pixiwoos. Najskôr mi to prišlo trošku zvláštne - používať mydlo na obočie. Ale aj tak mi to vŕtalo v hlave. A keď som neskôr videla prácu Nikki_Makeup na Insta, už som neodolala. Okamžitý nákup O.G. Soap Brows.


Ako nakupujete vy ? Kde máte slabé stránky? Ja neviem odolať výhodným balíčkom a darčekom pri nákupe a tak,... Chcela som si kúpiť jedno mydlo na obočie. Nakoniec som si kúpila v podstate všetko, čo majú v ponuke. Fakt. Prime or Grow set za 50 libráčov.


Ale začnime na začiatku. Soap Brows je produktom, ktorý sa zrodil ako anti-trend. To sa mi veľmi páči. MUA Kim Cattin bola presýtená Instagram obočím a pri práci sa inšpirovala starým hollywoodskym trikom - fixovať obočie mydlom. Keďže nechcela používať klasické mydlo, spolu s mamou založili West Barn Co. a začali vyrábať malé mydielka na obočie v malých plechových krabičkách.

Soap Brows explodovali na internete a stali sa must-have mnohých MUA. A konečne mám jednu rozkošnú plechovicu aj doma.

Taaaaak a teraz : Prime or Grow set od WBCo.


Soap Brows


Malá biela plechová krabička a v nej ručne liate mydlo na úpravu obočia. Síce malá, ale podľa mňa mi vydrží večnosť. Používať mydlo na obočie je osvedčený trik. Len treba to správne mydlo, aby vám napríklad nenechalo biely povlak na celom obočí. Mydielko stačí navlhčiť, napríklad nejakou pleťovou hmlou, a naniesť aplikátorom - spoolie.



Obočie bude parádne vyčesané do svojho maxima a bude držať celý deň. Treba zo začiatku troška experimentovať, ale výsledok bude zaručene mega. Najlepšie je chĺpky najskôr poriadne prečesať, aby sa produkt dostal všade. Potom chvíľu počkať, nech čiastočne stuhne a vytvarovať ako sa vám páči.


10/10 

Toto bola hlavná hviezda a dôvod, prečo som opäť kompulzívne nakupovala. Zvyšok setu:

Prep & Hydrate Facial Mist



Pleťová hmla, ako sa to vraj prekladá do slovenčiny, ktorou môžete veselo vlhčiť mydielko, alebo si len tak osviežovať tvár. V sete boli hneď dve varianty - melón a mäta. Jednu som mala v kúpeľni na použitie so soap brows, druhú v práci pri monitore. Viac som si užila mätovú.

Brow Boost


Sérum na podporu rastu obočia, to som musela vyskúšať. Podporuje mikrocirkuláciu a vlasové folikuly. Úprimne, zatiaľ som nebola schopná toto sérum používať dostatočne pravidelne na dostatočne dlhú dobu, aby som mohla vidieť výsledky.

Bog Myrtle and Lime Balancing Cleanser


Môj druhý najobľúbenejší produkt z tohto setu. Šetrné čistenie, krásna svieža vôňa, jednoduché balenie, príjemná konzistencia. Prišiel spolu s obrúskom z bavlny a bambusu.


Set ako oči. Mydlo ako oči. Obočie ako oči. Odporúčam všetkými dvadsiatimi.


Komentáre