Birchbox été 2020


Témou letného Birchboxu bolo Escale - medzipristátie. Toto leto je to jemne mimo reality, ale snívať treba. Krabička je na dva mesiace, takže obsahuje viac produktov ako obyčajne. Tadá!

Beaver Professional sprej na vlasy s UV ochranou Cherry Blossom

Niečo ako opaľovací krém, ale na vlasy. Používala som ho celé leto. Snáď ochránil.

B.Tan samoopaľovacia pena Just Shut Up and Sun-Kiss Me

Samoopaľováky sú nebezpečná záležitosť. Toto leto som trošku experimentovala, ale väčšinou to bol trapas. Najlepšia rada - používať peeling a na nanášanie rukavice. Tento produkt som ešte nevyskúšala. Tvrdia, že s ním trapasy nebudú, tak uvidíme.

Kadalys micelárne želé s ružovým banánom

Ružový banán. <3 Je to micelárna voda v želé forme. Toto som si mala prečítať skôr. Doteraz som si myslela že je to čistiaci gél, tak čakal kým miniem ten aktuálny. Zajtra ráno otváram a neviem sa dočkať.

Polaar opaľovací krém SPF 50+

Polaar je francúzska značka kozmetiky, ktorá si ide cestou clean. Tento opaľovák je vodeodolný, bez pridaných vôní a nezanecháva na pleti biely film. Už som ho raz mala a používala denne na tvár. Tentokrát sa oň rada podelím. 

RARE plátenná maska na tvár trésor solaire

Maska je vhodná na ukľudnenie pleti po opaľovaní. Obsahuje vitamín E a arniku. Super SOS po sedení v parku alebo na teraske.

Rose La Lune bronzér s ružou z Damasku

Pre moju extra bielu tvár je bronzér skvelý. Pár pohybom štetcom a vyzerám opäť pri živote. Nie som si tak úplne istá, či mi sedí odtieň. Ešte testujem.

Shaeri každodenná starostlivosť o vlasy

Hmmm... Tento typ produktov nie je tak úplne podľa môjho gusta, ale obal je natoľko pekný, že ho neviem posunúť ďalej. 

Algologie krém na tvár Crème des Vagues

Bretónska značka Algologie mi je veľmi sympatická, no mala som od nich nočnú masku, ktorá mi vôbec nesadla. Krém sľubuje, že nezanecháva lepkavý film (ktorý mi prekážal na maske), tak som zvedavá.

Sand Therapy gél po opaľovaní

Gél a aloe vera má sprevádzal toto leto a bola som spokojná. Príjemná textúra, rýchlo sa vstrebáva, pekne vonia. Navyše ho môžete mať v chladničke pre extra príjemný efekt po slnení

INC.REDIBLE lesk na pery

Lesk na pery ako ten čo som si kupovala v detstve na prízemí v Priore! Okrem nostalgie obsahuje kokosový a avokádový olej. 


A ako som spomenula vyššie, ak chce niekto vyskúšať SPF od Polaar, stačí dať vedieť. Bude super aj v zime na hory. Prvý vyhráva.

Komentáre