My Little Box juin 2020


Najočakávanejšia krabička roka, keďže prichádza s kabelkou! Tentokrát spolupráca so značkou Nat & Nin na tému Summer nights. Od MLB mám už doma tri kabelky, z toho dve nosím nonstop. 

Kabelka je v krásnej neutrálnej farbe, vyrobená z vegánskej kože. Má veľmi praktický a elegantný tvar. Hodí sa k množstvu outfitov. Pre mňa problematická je retiazka. Nie som veľký fanúšik kovov. Najskôr som bola trošku ofučaná. Potom som ju DIY zlepšila šatkou a odvtedy ju nosím všade. Kamky ju tiež veľmi chválili.

A kozmetika?

Rituals telový krém Karma
Voňavú kozmetiku Rituals mám veľmi rada a veľmi rada ňou aj obdarúvam okolie. Rada Karma vonia lotusom a bielym čajom.

Bastide - hlinená čistiaca maska
Masky s hlinou v poslednom čase až tak nepoužívam. A ak, tak len na niektoré časti tváre. Hlavne okolo nosa a na bradu. Nemala som doma akurát žiadnu čistiacu masku, takže sa celkom hodila.

My Little Beauty telový a vlasový peeling Scrub me tender
Odkedy MLB zmenili dizajn a smerovanie ich značky k menej a čistejším ingredienciám, som veľmi spokojná. Tento peeling sa minul extra rýchlo a fakt som si ho užila.

Sorry že s týmito článkami mega meškám. Cez leto som bola lenivá. Ale konečne sa mi niekto ozval na moje giveaway, z čoho s bola mega nadšená. Z tejto krabičky sa nechcem vzdať ničoho, ale choďte si pozrieť tie staršie, ktoré sú stále otvorené. A čochvíľa pribudnú nové!

Ďakujem za čítanie!

Komentáre