Lipsticks by Lisa Eldridge


Lisu Eldridge sledujem na YouTube roky. Ak chcete pozerať makeup videá, tie jej sú top. Je profesionálna make-up artistka, zbiera vintage makeup, napísala o mejkape knihu, momentálne točí dokument. Lepšie referencie ani nie sú možné. Keď vytvorila svoju prvú kolekciu rúžov, ešte som odolala. Produktov na pery mám doma priveľa. Ale teraz robím menší decluttering takže.... môžem pridať nových členov do zbierky?



Lisa začiatkom mesiaca vyšla s novými odtieňmi svojho nádherného zamatového rúžu, s novým leskom na pery a s kontúrkami. Úprimne, jej produktom verím na 100%. Nepotrebujem žiadne reviews, nikoho názory. Som si istá, že ak to ona podpísala tak je to top.

Asi ma už poznáte a viete, že si nikdy neviem kúpiť iba jeden produkt. Nie som schopná odolať výhodným ponukám a darčeku zadarmo a tak podobne. Aj teraz som si kúpila tri produkty, aby som dostala kozmetickú taštičku zadarmo. 

Velvet Morning, Velvet Dragon, Go lightly.


Rúže sú silne pigmentované, s matným finišom. Sú vyrobené v špeciálnych formách, vďaka ktorým vyzerajú ako vyrobené zo zamatu. Lesky sú hydratačné, plné vyživujúcich olejov a masiel. 


Velvet Morning a Velvet Dragon sú oba červené do oranžova. Môj obľúbený odtieň rúžu. Dragon je viac tlmený a hrdzavý a Morning viac žiarivý. Morning Dragon bude odteraz určite mojím obľúbencom. 

Velvet Morning & Velvet Dragon

Velvet Morning

Velvet Dragon

Go Lightly je jemná lososová, niekde medzi ružovou a oranžovou. Možno je a možno nie je veľmi podobný jednému známemu hollywoodskemu rúžu zo 60-tych rokov. ehm-ehm... 



Rúže sa nosia veľmi príjemne, sú na perách oveľa pohodlnejšie a krémovejšie, než by som od matného rúžu normálne čakala. Jednou aplikáciou máte na perách plnú farbu. Farba vydrží dlho, no otláča sa. Balenie pôsobí veľmi luxusne. Rúže určite odporúčam ako darček, som si istá že zapôsobia. Lesk je tiež veľmi komfortný, na perách pôsobí skôr ako veľmi bohatý maslový balzam, než ako klasický lesk. Vôbec pery nevysušuje. Rúže sú za 26 libier a lesky za 18 a dajú sa kúpiť priamo zo stránky Lisa Eldridge

Veľká radosť!


Komentáre