Kultové Vianoce #3


Otváram tretí týždeň a každým okienkom je ťažšie a ťažšie zostať trpezlivá. Okienko číslo 25 je masívne a musím poriadne odolávať, aby som všetko rýchlo neotvorila. Priznám sa, občas nakúkam. Ale len tak na pol očka. Tretí týždeň bol veľmi štedrý. Dokonca priniesol viac než sedem produktov. Tu sú! 

Deň 14: DRUNK ELEPHANT Virgin Marula Luxury Facial Oil (mini) 


Značka Drunk Elephant je všade, v dobrom aj v zlom. Už som od nich vyskúšala pár produktov, ale ani jeden si nepamätám ako zázračný. Panenský olej z marule by mal byť ich svätý grál, a základ celej značky. Mini s 8ml stojí cca 17 libier. 

Deň 15: AUGUSTINUS BADER The Rich Cream (travel) 


Hmmmm... No tento istý krém bol v kalendári aj minulý rok. Bola som mega vytešená. A potom dosť sklamaná. Krém má extrémne bohatú textúru. Je veľmi mastný a hustý. Nič pre mňa. Je tiež mega drahý (15ml za 65 libier). Viac by ma potešilo, keby som tento rok mohla skúsiť jeho normálnu verziu, nie „rich“ verziu. Možno ho radšej posuniem niekomu s extra suchou pletou. 

Deň 16: GLOW RECIPE Banana Soufflé Moisture Cream (mini) 



Z Glow Recipe sa teším, už len keď ich vidím. Rozkošné balenia vo veselých farbách robia svoje. Hlavne počas týchto upršaných zimných dní. Minulý rok som skúšala krém na tvár s vodným melónom a bol super. Teraz budem skúšať banánové suflé. Mám strašnú chuť ho otvoriť a ovoňať, ale dátum spotreby kozmetiky plynie od prvého otvorenia. Treba si dávať pozor. Bude čakať na poličke, kým neminiem aktuálny krém. 25 ml za 18 libier. 

Deň 17: 111SKIN Rose Gold Radiance Booster (full size) 



Tak tento produkt znie megalomansky. Niečo ako sérum, alebo esencia, pre rozžiarenie pleti. Ale vypočujte si tie ingrediencie: ružová voda, extrakt zo zlata, kyselina hyalurónová a niacínamidy. Wow. 10 mil za 50 libier. Pochopiteľne.

Deň 18:



Šuflíček číslo 18 mal v sebe rovno tri produkty. IT COSMETICS Superhero Mascara (travel size) obsahuje kopec látok, ktoré sa o vaše riasy starajú, nie len ich zvýrazňujú. Preto je označovaná ako „skincare for your lashes“. Mini verzia stojí 11 libier. BY TERRY Ombre Blackstar (mini size) krémový očný tieň vo farbe Bronze Moon. Z luxusného mejkapu sa vždy teším ako malá. Tiene Ombre Blackstar sú absolútnym miláčikom vďaka krásnym odtieňom, jednoduchosti používania a dlhotrvácnosti. TOO FACED Lip Injection Extreme (travel size) je lesk na pery pre zväčšenie pier. Na rozdiel od podobných produktov, tento sľubuje dlhotrvácne výsledky, nie len momentálne. Na jednej strane som zvedavá, na druhej ma to trošku desí. Štípe, ako všetky podobné produkty. Ale na perách je veľmi príjemný, nie lepivý. A pekne vyzerá. Zväčšil? Nezdá sa mi. Keby som zmenila názor, dám vedieť. Tieto tri babies dokopy vyjdú na cca 38 libier. 

Deň 19: NATASHA DENONA Bloom Highlighting Blush (full) 



Aby mejkapu nebolo malo, hneď ďalší deň som si otvorila rozžarujúcu lícenku. Všeobecne uprednostňujem lícenky bez trblietok, ale v poslednom čase celkom experimentujem. Bloom má krásnu koralovú farbu a zlatistý lesk. Neviem, či by vyzeral úplne super pod priamym slnečným svetlom, ale takto pri žiarovkách dodáva tvári prijemný lesk. Cena? 16 libier. 

Deň 20: DR. DENNIS GROSS SKINCARE B3Adaptive Superfoods Stress Rescue Super Serum (mini) 



Super dlhý názov. Aj zo zlozežnia som celkom ohromená. V skratke – je to sérum, obsahuje veľa zaujímavých ingrediencií, budem testovať. A tiež, mini stojí asi 37 libier. 




Tento týždeň prišli veľké mena. Asi 240 libier produktov. To som fakt zvedavá čo bude hodný záverečný týždeň. Teraz to bol zväčša mejkap, krémy a séra na tvar. Z čoho sa teším najviac? Určite banánové suflé. Ale zvedavá som najviac na dve séra a ako s nimi budem spokojná. Nabudúce napíšem o šuflíčkoch 21 až 24. A maxi šuflík číslo 25 dám asi do osobitného postu. 

Ďakujem za čítanie! 



Komentáre