Kultové Vianoce #2


Ďalší týždeň plný kultoviek. Prišli silné mena, môj obľúbenec, a veľa obalov, ktoré na poličke okamžite zaujmú.



Deň 7: MALIN + GOETZ Vitamin B5 Body Moisturizer (mini) 


Tento produkt som najskôr len tak pohodila, priznávam. Ale ako si tak čítam o značke, spozornievam. Páni Malin a Goetz tvoria produkty vhodné pre citlivú pokožku, s prírodnými ingredienciami. Telový krém má v sebe vitamín B5 a olej z hroznových jadierok. Mini verzia stojí okolo 4 libier. 




Deň 8: DE MAMIEL Settle (full size) 


Zakladateľka Annee de Mamiel sa venuje akupunktúre a čínskej medicíne, na ktorej princípoch sú založené jej produkty. Zmes olejov zo série Sleep series pomáha upokojiť myseľ a zaspať. Okrem levanduľového oleja, ktorý je v podobných produktoch stálicou, obsahuje olej z mučenky. Práve mučenka je často v rôznych doplnkoch pre kvalitný spánok ako aktívna zložka. Dnes večer vyskúšam. Malý 10ml roller vás vyjde na 40 libier. 




Deň 9: DR. BARBARA STURM Night Serum (mini) 


Oh wow. 10ml tohto séra stojí 90 libier. To bude pleť! Od doktorky Sturmovej som niečo mala aj minule... Myslím, že krém na oči? To, že si ho nepamätám hovorí za seba. Toto nočné sérum je konečne bez AHA alebo BHA. Z toho sa veľmi teším. Bojuje proti suchej, podráždenej pleti a vďaka kyseline hyaluronovej hĺbkovo hydratuje. 




Deň 10: MOLTON BROWN Delicious Rhubarb & Rose Bath & Shower Gel (mini) 


Produkty do kúpeľa od Molton Brown sú moje absolútne srdcovky. Ich kombinácie vôní sú unikátne a premenia každú sprchu alebo kúpeľ na rituál. Mini 100ml verzia stoji okolo 7 libier. Ja si ich zvyknem kupovať na letisku, kde mávajú kolekcie rôznych mini za dobrú cenu. 




Deň 11: ALLIES OF SKIN 20% Vitamin C Brighten and Firm Serum (mini) 


Už len pohľad na toto sérum mi rozžiarilo pleť. Vitamin C sa v kozmetike používa práve na rozžiarenie pleti a na ochranu proti znečisteniu. Sérum s vitamínom C som už dávno chcela vyskúšať, Cult Beauty mi prihrali do kariet. Jeho malá verzia stojí 28 libier. 




Deň 12: COSTA BRAZIL Óleo Para O Corpo - Kaya Jungle Firming Body Oil (travel size) 


Tak toto balenie je uff. Najskôr som si myslela, že je to parfum. Ale je to luxusný telový olej. Costa Brazil sa snaží o udržateľnosť výroby aj ingrediencií. To sa samozrejme odzrkadľuje v cene. Malý olej stojí 50 libier. Ich produkty ale vyzerajú božsky. Keby som mala nekonečno peňazí, kúpim si všetko v ponuke. 




Deň 13: ALGENIST Alive Prebiotic Balancing Mask (full size) 


Značka Algenist bola založená, keď tím vedcov objavil kyselinu algurónovú, vďaka ktorej riasy prežívajú v rôznorodých drsných podmienkach a regenerujú sa. Teraz som fakt zvedavá. Maska zaručuje viditeľné výsledky po 10 dňoch. Hmmmm… Kandidát na crème de la crème masku ? 



Sedem ďalších tip-top produktov, ktoré teraz môžem veselo skúšať. Z čoho sa teším najviac? Ufff… Tento týždeň ťažko povedať. Asi ten telový olej?

Komentáre