Ciaté London x asos laky na nechty

 

Každý nail freak pozná Ciaté London. A každý by ho chcel otestovať. Mne stačí aj ich vlastniť, vďaka chutným mašličkám na obaloch. Na ASOS som vysliedila mega value pack tejto klasiky medzi lakmi na nechty a okamžite som chniapala. Moje pocity?

 

Prišli mi tri úplne božské farby. Výrazná akvamarínová modrá, a dva jemnučké nude odtiene. V realite? S modrým lakom sa vždy natrápim, maslový žltý takmer nepoužijem a béžový je najviac farba vo vesmíre. Trio kolekcia sa volá Ciaté London the ASOS edit Moonlight Rose. Neviem, podľa čoho ten názov, ale dobre. Idem vám ich ukázať.

Výrazne modrý Ciaté Pool Party


Modrý je pri prvej vrstve vždy veľmi fľakatý, druhá vrstva to zachráni. Schne veľmi rýchlo, čo je pre mňa super, ale má nepekný matný finiš. S nadlakom žiari na kilometre. Dokáže sa olúpať v priebehu 12 hodín. Už som naňho dostala jemne negatívne komentáre ale aj odpadávačky a chvály. Viete ako - proti gustu, ...

Prvá úbohá vrstva


Druhá menej úbohá vrstva


Tri matné vrstvy


Mega lesk s topcoat od Sally Hansen


 Maslový žltý Ciaté Loop the Loop


Môj najmenej obľúbený z trojice. Pastelové žltá mi vôbec nesadla, takže zapadá prachom. Viem si predstaviť, že pri iných tónoch pokožky by mohol žiariť. Mne sa nepáči. Peklo bolo, keď som si ho dala na nohy. Vyzerala som jak keď dôchodcovia na leto vyzujú ponožky. Fakt silná káva. Ale čo sa týka kvality, A++. Vydrží navždy. Seriózne.

Prvá vrstva


Druhá vrstva masla


Prsty s maslom a bez medu


Najlepšia nude sveta Ciaté Cookies and Cream


Toto je srdcovečka. Ten ASOS edit by sa mi oplatilo kúpiť už len kvôli tomuto jednému laku. Fakt. Perfektný nude odtieň laku na nechty. Vydrží mega dlho bez škaredenia, lúpania sa, praskania, čohokoľvek. Tip top. Mala som ho cez dovolenku na rukách takmer tri týždne a dali sme to. Nepreháňam. Polámali sa mi nechty, ale lak zostal. Ciaté London u mňa ťažko zabodoval. Choďte a kupujte.

Prvá krásna vrstva


Druhá vrstva


Najviac nádherný nude lak na nechty

 Čistá láska.

Komentáre