Dilemma: Advent Calendar 2016

 

Vianoce sa blížia. Minimálne v obchode a marketingu už sú hneď za dverami. Takže nastal čas veľkej dilemy: kúpiť či nekúpiť? Len pre ujasnenie, hovoríme o lookfantastic The Beauty Secret adventom kalendári. Minulý rok vyšla prvá edícia a ja som rozhadzovala lóve. Oplatilo sa?

25 produktov v plnej veľkosti alebo vzorky od najrozličnejších značiek za cca 90 eur. To je menej než 4 e na produkt. Celkovo však stoja o veeeeľa veľa viac. Dokopy nejaké tri stovky. Deal ako oči. A čo obsah?

Množstvo produktov bolo na pleť a veľa bolo aj mejkapu, ďalej vlasová kozmetika a čo-to na telo. Na nechtíky a chodidlá zabudli, inak tam bolo snáď všetko. Séra, odličovače, masky na vlasy, krémy, oleje a bla bla.

Pár deluxe výrobkov na ktoré som sa tešila mega a pár, pri ktorých som bola skeptická. A v realite? Moje top boli odličovač od Eve-Lom, TangleTeezer, božský Molton Brown. Sklamali iba Magnifibres a linka od Inika. Napriek tomu, že veľa produktov boli vzorky, vydržali na viac použití. Nie je to veľkosť ako zo ženského časopisu, alebo zadarmo k nákupu.

Dá sa povedať, že o kozmetiku som mala na dlhý čas postarané a objavila som množstvo nových produktov a značiek, po ktorých by som normálne vôbec nesiahala.

Verdikt? Tento rok idem do toho znova a odporúčam objednať aj pre všetkých závislých a nadšencov. Celý december v tom môžeme byť každé ráno spolu.

Komentáre