Review: Elizavecca Green Piggy

 

Už sme tu mali krém z koňa, teraz sa pozrieme na masku z prasaťa. Ozaj. Elizavecca Green Piggy Collagen Jella Pack - welcome to the family!


Elizavecca je ďalší produkt, ktorý sa veselo kopíruje a falšuje. Treba dávať pozor, či kupujete originál. To podľa mňa o niečom svedčí. Keby to bol šajz, nikto by ho nenapodobňoval. Myslím.

 

Základnou zložkou Green Piggy Collagen Jella Pack je kolagén z prasacej kože. Ochranári, tento moment patrí vám. Kým budem obliekať kožu a obúvať kožu, nevidím problém v tom používať ju aj na tvár. Samozrejme dúfam, že to nie je odoberané nejakým hrdelným spôsobom ako z kórejského krváku. Mimochodom, pozeráte niekto kórejské filmy? To by som si vypočula váš názor.

 

Späť k prasiatku. Okrem vysokého podielu kolagénu obsahuje aj bohaté rastlinné výťažky ako makadamový olej a extrakt z kakaa. Pack by mal byť vhodný aj pre citlivú pleť.


Používa sa ako sleeping pack. Výmysel kórejcov, ktorý sa mi veľmi páči, ale v realite je pre mňa neuskutočniteľný. Niečo ako použiť nočný krém, lenže v podobe masky. V mojom prípade sa to rovná zamasteniu vankúša pri neustálom vrtení a prehadzovaní a otieraní si tváre o vankúš a pod vankúš. Druhý spôsob použitia je praktickejší -  naniesť na umytú tvár, poriadne pár minút pomasírovať, najlepšie ešte prekryť niečím teplým a užívať si, ako prasačia koža vniká do vašej pokožky. Jaj.

 

Celý produkt má na sebe kopec ochranných znakov. Prispelo to k mojej dôvere v jeho výsledky. Má veľmi vtipnú rôsolovitú konzistenciu a chvíľu vás určite bude baviť sa s ním hrať. Napriek tomu, že ho rozsekáte úplne na kusy, on sa za chvíľočku dá opäť do krásnej hebkej hromady. Kiežby robil to isté s mojou pleťou.


Jedna vec, ktorej som sa bála, bol smrad. Viete, prasačia koža. Ale nie. Vonia príjemne, pripomína mi citrusy, alebo čosi podobne svieže. Pracuje sa s ním celkom patlavo, keďže nemá konzistenciu krému, ale skôr pudingu, alebo želatiny. Väčšinou mi pár veľkých kusov padne na zem, kým sa dostanú na pokožku.



Na pleti vytvorí efekt, ktorý mi silno pripomína isté scény z filmov pre dospelých. Idem to prejsť mlčaním. Buď ho používam nesprávne, alebo áno, ale fakt nemám pocit, že by sa nejak odušu vstrebával. Vždy musím sama zotrieť zvyšky. Zas tie filmy... Čo je isté, pleť je po použití fakt hebučká na dotyk. To je tak všetko. Nemám pocit, že by bola plná nového kolagénu, alebo niečo na ten štýl. Veď viete - čakala som zázraky.


Priznám sa, že napriek všetkým falzifikátom mi Green Piggy nepríde ako produkt storočia. Je fajn, ale kolená sa mi nepodlamujú. Hydratačné masky existujú aj s jednoduchším použitím a sleeping packs s menším faktorom zašpinenia celej postele. Sorry Elizavecca, opäť by som ťa nekúpila.

Komentáre