LFAdventCalendar : 11 12


Mega radosť! Myslím, že som práve objavila top celého adventného kalendára. Pome na vec!


CHRISTOPHE ROBIN Regenerating Mask with Rare Prickly Pear Seed Oil




Pamätáte si túto podmanivo voňajúcu masku z minulého roku? Začínam mať deja-vu. Keďže som bola úplne spoko, nedurdím sa. Opis z minulého roka je TU.

FOREO Luna Play + Day Cleanser




TOTO! Tento škandinávsky dizajn je v poslednom čase úplne všade. Na prvý pohľad som si povedala, že blbosť a peniaze do toho vrážať nebudem, ale úprimne, teraz, keď ho mám v ruke, sa teším ako malé dzecko.


LUNA si pre seba získava beauty editorov, insajderov a ocenenia rýchlosťou hurikánu. Kto nemá, nežije. #FOMO

O čom to celé je? LUNA maximalizuje účinok čistiacich prípravkov na pleť, podporuje mikrocirkuláciu a uvoľňuje svaly tváre, čím predchádza tvorbe vrások. V rodine má tiež IRIS zameraný na oblasť pod očami, ISSA pre dentálnu hygienu a zopár krémikov a ich bratov. Mimochodom, je to len mnou, alebo tie veci vyzerajú ako erotické pomôcky?

LUNA play je menšia kompaktnejšia verzia originálu, s obmedzenou životnosťou na približne 100 použití. Potom jej zakape baterka, ktorá sa nedá ani dobiť ani vymeniť.

Čistí pomocou dvoch rôznych zón - s jemnejšími a s hrubšími výbežkami. Za minútu generuje 8000 T-Sonic pulzácií, ktoré pomáhajú odstrániť nazbierané toxíny a vyčistiť pleť. Je 100% vodeodolná a úplne hygienická. Okrem toho ku mne prišla v prekrásnom matnom čiernom prevedení a je neskutočne príjemná na dotyk.

Použitie:

1. Navlhčíme tvár a nanesieme nejaký čistiaci produkt. Navlhčíme aj Lunu a zapneme.

2. Krúživými pohybmi minútu masírujeme tvár, kdekoľvek máme za potreby.

3. Opláchneme a osušíme tvár.


Moje nové bejby Luna mi prišlo aj s mini Day Cleanserom od Foreo. Bol namiešaný tak, aby dokonale sedel k sonickej masáži a vibráciám. Obsahuje 95% prírodných surovín, ako napríklad bergamot, marhuľový olej a probiotiká.



Keď budete mať chvíľku, pozrite si stránku Foreo. Ja ju celú milujem aj s ich ekofriendly tipmi. A áno, už som bola nazvaná ekoteroristom.

Ako po použití? No chvíľu sme sa museli spoznávať, kým som prišla na to, ako ju chytiť. Ale tá mega jemnučká pleť mi za to stála. Big love!

Komentáre