#LFAdventCalendar : 8 9 10


Nové goodies v mojej horde. Yay. Dúfam, že aspoň pol roka neminiem ani cent na kozmetiku. Tentokrát máme dve nové značky a jednu kultovečku. Paráda.


REN V-Cense Revitalising Night Cream



REN je klasika starostlivosti o pleť s mnohými do nebies vychválenými produktmi. Zameriava sa na najnovšie objavy v účinkoch rastlín a minerálov na prirodzené mechanizmy pleti.

Nočný pleťový krém V-Cense Revitalising robí zázraky kým my spíme - vyhladzuje a spevňuje pleť vďaka vitamínu C (účinný proti voľným radikálom a na stimuláciu syntézy kolagénu), kadidlu a kyseline boswellianovej (vyhladzuje vrásky) a fytosterolom z kamélie a pšeničných klíčkov (obnovujú prirodzenú tukovú bariéru pleti. Krém to odmaká a my sa zobudíme ako nové.

OJON Damage Reverse Restorative Hair Serum



O Ojon počujem prvýkrát v živote. Podľa všetkého je to strom rastúci v Strednej Amerike, z ktorého získavajú olej, miešajú ho s Rouge Oleifera, to je tiež čosi z toho stromu, čo nemám predstavu čo je a tvrdia, že je to TEN produkt, ktorý nám všetkým zachráni vlasy. Reviews pritakávajú, takže som veľmi zvedavá.

ARDELL Demi Wispies


 

Ževraj najväčšia značka umelých mihalníc v Amerike. Kedysi som mala na umelé mihalnice úchylku. V poslednom čase som ale mega zlenivela a tak sa u mňa už viac-menej iba nečinne povaľujú.

 

Na druhej strane, nemám ani jedny, ktoré majú tento predĺžený tvar, ktorý vyčaruje mačací pohľad. Super doplnok k výraznej čiernej linke. Teda ak sa mi niekedy bude chcieť.

 

Komentáre