#LFAdventCalendar : 7

 

Nudestix som mala v kalendári aj minulý rok. Začína to byť trošku obohraté. Vlani ma však čakala silná červená farba s úžasným názvom satan. Po roku mohli aspoň dať iný produkt. Dosť som frflala. Ale keď som uvidela tohoročnú farbu, frflanie hneď prešlo.


NUDESTIX Lip and Cheek Pencil in Mystic



Na Nudestix sa mi pozdáva idea minimalistického make-upu. Len si predstavte, že miesto hordy produktov a aplikátorov by ste mali len pár farbičiek. U mňa to najbližších niekoľko rokov isto fungovať nebude, ale predstava je to pekná.


Farbička slúži na pery aj na líca. Pre ultra komfort má na jednom konci strúhadlo. Hoci jej na kráse nedodáva, skôr na ťažkopádnosti, uznávam, že je to veľmi šikovný nápad.

 

Mystic je hnedo-ružová nude farba, ktorá nemá ďaleko od prirodzenej farby pier. Tak sa mi to aspoň zdalo na prvý pohľad. Pri mojom odtieni pleti si nie som až taká istá. Farba sa mi páči, ale nemám pocit, že mi úplne na sto percent pristane. Čo poviete?


Inak farbičky sú vyrobené u susedov Čechov. Ktovie, či nejaká veľká zahraničná značka vyrába aj u nás? A link z minulého roka je TU. Dovidenia pri ďalšom okne.

Len tak medzi rečou, začínam uvažovať nad tým minimalistickým mejkapom. Nebolo by zas až tak ťažké si od teraz všetko kupovať v ceruzkách a na ostatok počkať, kým sa neminie. Porozmýšľam.

Komentáre