LFAdventCalendar : 13 14 15 16 17


Tento rok nachádzam v kalendári veľa vecí, ktoré som dávno dávno chcela vyskúšať. Napríklad Nuxe. Cítim sa veľmi pozadu, že na to došlo až teraz.

WELLA PROFESSIONALS Oil Reflections Shampoo


 

Wella pro má vraj super niektoré farby na vlasy. Som sa raz dopočula. Inak mi nič nehovorí a ani som ju nemala moc záujem skúšať. Šampón Oil Reflections by mal vyčarovať lesk ako zrkadlo. Bolo by celkom vtipné, keby mi Wella vyčarovala super vlasy, aké ani Kérastase nevie. Hlavne by som príjemne ušetrila. Vyskúšam, uvidím.

ORIGINS GinZing Energy-Boosting Moisturiser


 

Origins je celosvetový líder v prírodnej kozmetike. Chránia planétu, sadia stromy, používajú recyklovateľné materiály a starajú sa nám o krásu. GinZing krém na tvár je určený pre unavenú pleť. Obsahuje koreň ženšena a kávové zrnká, čo je budíček jak oči.

NUXE Huile Prodigieuse Or


 

Na tento olej som si brúsila zuby už aspoň rok. Ozaj. Chcela som ale jeho netrblietavú variantu. Nuxe patrí medzi najpredávanejšie klasiky z francúzskych lekární a na ich Huile Prodigieuse sa spoliehajú tisíce povrchov tiel. Napríklad aj Monica Belluci.

Zakladateľka Aliza Jabés dokonca za prínos priemyslu získala čestnú légiu. Si predstavte. Huile Prodigieuse je absolútny must-have, o tom niet žiadnych pochýb. Viac než 98% zloženia je príroda. Tie dve percentá asi budú trblietky, čo? Použiť sa dá na všetko okrem varenia, od vlasov až po prsty na nohách. Je to suchý olej, takže sa ho nemusíte báť - nezanechá na pokožke mastný film. Iba jemne trblietavý. Nanáša sa smerom od dola nahor po celom tele, alebo ho pár kvapiek primiešate do makeupu pre žiarivú pleť. 

Keby vás to zaujímalo, tu je full zloženie: Isopropyl Isostearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Ether, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Corylus Avellana Nut Oil/Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Camellia Oleifera Seed Oil, Parfum/Fragrance, Tocopherol, Borago Officinale Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinale (Rosemary) Leaf Extract, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Solanum Lycopersicum (Tomato) Fruit/Leaf/Stem Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool [N1005/D].

PUR Impact+ Mascara


 

PÜR veľmi odvážne tvrdí, že za 60 sekúnd vyčaruje lepšie vyzerajúcu a za 60 dní zdravšiu pleť. No určite. Je to minerálny makeup obsahujúci látky prospešné pre pleť. Ak by ste nepoužívali žiaden iný makeup, možno by to fungovalo. Ale jedna maskara mi teraz asi pleť nezachráni, takže sa nebudem môcť vyjadriť. Makeupu mám toľko, že by som naplnila potreby pre ďalšie tri generácie, ale so špirálou to trafili. Jeden z mála produktov, ktorý sa dá aj minúť, takže ho občas obmieňam.

BELLAPIERRE COSMETICS Gel Eye Liner



Bellapierre je tiež minerálny make-up a pleť sa má vďaka nemu tiež cítiť fantasticky. Ok. Linka je krémová a vodeodolná (reálne, nie len podľa obalu) a mala by držať celý deň. Má peknú farbu a nerozmazáva sa. To je tak všetko, čo ma na linke môže zaujímať. Jednoducho spoko.

 


Komentáre