#LFAdventCalendar : 4 5 6

 

Dva dni za sebou som si otvorila produkty, ktoré už poznám a rada používam. Tomu sa hovorí zásobovanie. Tretí je sľubná novinka v nudnom obale.

THIS WORKS Sleep Plus+ pillow spray


 

This Works mi už nejaký čas pomáha spať ako Šípová Ruženka. Napriek tomu, že by som si v adventnom kalendári radšej nachádzala produkty, ktoré si normálne nemôžem dovoliť, alebo ktoré som nikdy nevyskúšala, spreju som sa potešila. Aspoň mám mini verziu na cesty.

Sleep plus spray som už na blogu ospevovala tu.

MOROCCANOIL Treatment



Ďalší produkt, ktorý má dávno miesto pri mojom zrkadle. Buď je veľmi populárny, alebo má skvelých predajcov, ale v adventnom kalendári bol aj minulý rok. U mňa sa osvedčil. Má prekrásnu vôňu, ktorej nikdy nemám dosť, a vlasom dodá hebkosť a krotkosť, ktorú občas nutne potrebujú. Už viem, kto ho dostane na Vianoce nech tiež vyskúša.

Opis z minulého roka je tu.

MONU Illuminating Primer SPF 15


 

Monu Professional Skincare používa dobro z prírody na zlepšenie našej pleti a pokožky celého tela. To všetko bez škodlivých chemikálií, umelých vôní a farbív a bez testovania na zvieratách. Od Monu už mám pár produktov vyskúšaných. Teším sa z toho, že sú z Cheltenhamu a teším sa z výsledkov, ktoré za sebou zanechávajú.

 

Rozjasňujúci primer s ochranným faktorom SPF15 vyhladzuje pleť, zmierňuje viditeľnosť nedokonalostí a zanecháva pleť dlhodobo rozžiarenú. Môže sa používať samostatne, alebo pod makeup. Minerál sľuda sa stará o prirodzený jas, oxid zinočnatý o UV ochranu, Cassia Alata redukuje známky starnutia a Vitamin E bojuje proti voľným radikálom. Päť hviezdové recenzie hovoria za seba, teším sa na používanie.

 

Ak sa bojíte lesku až do vesmíru a trblietok, po tomto produkte môžete pokojne siahnuť. Rozjasní iba veľmi decentne, žiaden cirkus, alebo instagramové highlighty. Mám pocit, že lepší výsledok dosiahnem, keď ho mám sám osebe ako pod mejkapom. Na druhej strane ja primer vôbec nepoužívam, takže by som sa na svoje pocity moc nespoliehala. Vidím to tak, že idem celú zimu žiariť. Jak keby som si to nechutné počasie užívala a vôbec nerobilo zle mojej pleti.

Komentáre