K-Beauty: the Smim



Mám takého tušáka, že spomedzi všetkých kórejských vychytávok sa mi zatiaľ najviac páčil Smim. Teda okrem čiernej masky, ale tá mega bolí a tým stráca body. Smim je rad anti-aging kozmetiky od značky the Face Shop. V produktoch kombinuje tradičné receptúry a fermentované rastlinné extrakty. Keďže "fermented" je top vychytený pojem v starostlivosti o pleť, nemohla som si fermented k-beauty nechať ujsť.




Smim Special Set pozostáva zo štyroch mini-verzií produktov: toner, emulzia, sérum a koncentrát. Teda podľa môjho prekladu by ste to skôr odhadli na čistiace prostriedky než kozmetiku, ale snáď všetci chápeme, čo som chcela povedať.



Smim Radiating Moisturizing Toner obsahuje akúsi tibetskú hubu, ktorá podporuje pružnosť pleti, rozžaruje ju a hydratuje. Toner bol zo všetkých štyroch môj úplne najobľúbenejší produkt. Má netradične hustú konzistenciu a mala som pocit, že mojej pleti robí veľké dobro.



Smim Radiating Moisturizing Emulsion doplňuje vlhkosť a rozžaruje pleť. Veľmi príjemná textúra aj nevtieravá vôňa ju robia mojou dvojkou v obľúbenosti. Po týchto dvoch malých pokladoch moja pleť žiarila šťastím a zdravím, čo neušlo ani môjmu okoliu. Navyše sa s ňou dajú produkovať takéto funny fotky. Tip top!



Smim Fermented Ceramide Power Serum obsahuje už v názve dve total najvychytenejšie slová k-beauty. Už tam chýba len whitening. Sérum bojuje proti vráskam. Môj momentálny vráskový stav je 5. A viete čo? Mám taký pocit že štyrom z toho dosť ubudlo na viditeľnosti. Idem to ešte raz skontrolovať v zrkadle.



Smim Fermented Collagen Firming Concentrate má najdlhší názov a najmenšiu nádobku. Je vysoko koncentrovaný, konzistenciou mi pripomína niečo ako slimačí sliz. Nič v zlom.

Smim mojej pleti fakt pomohol. Žiarila som ako baby z kórejských reklám a ľudia okolo mňa si to všímali. Moje topky sú toner a emulsion, rada si ich opäť dokúpim. Problém je, že na mojich obľúbených stránkach už neviem ani jeden produkt nájsť. Buď zmenili meno, alebo je to komplet iný produkt. 

Komentáre