Nourish Beauty Box #2



Krásna a zdravá Nourish Beauty Box ku mne dorazila aj vo svojej októbrovej verzii. Opäť obsahuje tri produkty v plnej veľkosti a jednu šikovnú bavlnenú tašku s chutnými motívmi. Na Nourish veľmi oceňujem, že produkty nie sú všetky na jedno kopyto. Alebo na jednu časť tela. Vždy som našla niečo na pleť, niečo na vlasy a niečo na líčenie. Október priniesol totok:



Seraphine Botanicals - Watermelon Sea Salt Mist



Prípravky na vlasy s morskou vodou ma už nejaký ten čas lákajú. Potom sa vždy dám ostrihať tak, že by sa mi surferský look absolútne nehodil. Keďže teraz som sa rozhodla pre dorastanie do klasiky, morskému spreju som sa veľmi potešila. Celú zimu môžu moje vlasy surfovať. Ok, vkuse teraz nosím cop, takže žiadne prímorské vlny nečarujem. Ale vonia najmelónovejšie, najkrajšie, najsladšie. Origoš cena je 19$ a origoš zloženie: deionized water (aqua), sodium chloride (sea salt & himalayan pink salt), citrullus lanatus (watermelon) seed oil, fragrance (parfum), phenoxyethanol, ultramarine (CI 77007).

Peony Cosmetics - Shadow Trio



Trio očných tieňov na prírodnom základe v krásnej kvetinovej krabičke. Obsahujú kaolín, ktorý absorbuje nadbytočnú mastnotu a pomáha tak k dlhotrvácnemu looku. Tiene sú veľmi trblietavé, silno držia a treba ich rýchlo roztierať, lebo hneď sadnú na miesto. Dá sa vďaka nim vytvoriť krásny bronzový look. Tento rok som ich mala na mojom prvom plese v živote, ani sa nepohli. Cena je $17.95 a zloženie: talc**, mica**, ethylhexyl palmitate**, zinc stearate, silica**, kaolin**, phenoxyethanol. [+/- (may contain /peut contenir) mica**, titanium dioxide (CI 77891)**, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)**, blue 1 lake (CI 42090)] *ORGANIC (BIO) **NATURAL (D’ORIGINE NATURELLE)


Stimul8 Face Mud



Ďalšia top zázračná maska sveta, na ktorej sú davy závislé. Podľa opisu by Stimul8 mal mať okamžitý účinok, aký sme ešte nezažili. Maska prenikne hlboko do pokožky, kde podporuje syntézu kolagénu, okysličovanie, omladzovanie a čistenie škody napáchanej škodlivinami v ovzduší. Obranné mechanizmy pleti budú fungovať ako nové a pleť bude pevnejšia, jemnejšia, žiarivejšia, bez zväčšených pórov a so sviežim výzorom. Čo viac by sme mohli chcieť? Táto maska vraj dokonca pracuje ešte niekoľko dní potom, ako ju zmyjeme. Cena tohto zázraku je $70 a zloženie: Dead Sea Mud, Moor Mud, Basil Distillate, Sea Kelp Bioferment, Wasabi Extract, Black Cumin Seed Oil, Radish Root Ferment Filtrate, Kombu Seaweed, Moroccan Lava Clay, Kelp Seaweed, Malic Acid (from apples), Dulse Seaweed, Amla Fruit Powder, Caffeine Extract, Calendula Extract, Papain, Chamomile Extract, Zeolite Clay, Aspen Bark Extract, Bladderwrack Seaweed, Green Tea Extract, Bromelain, Frankincense Oil, Oil of Oregano, Patchouli Dark Oil, Clove Bud Extra Oil, Peppermint Oil, Ajowan Oil, Cinnamon Bark Oil, Pine Scotch Oil, Vetiver Oil, Holy Basil (Tulsi) Oil, Manuka Oil, White Grapefruit Oil, Copaiba Balsam Oil.




Zloženie vyzerá fakt mega. Prvé pocity po použití extra pozitívne. Maska po nanesení jemne štípe, takže cítim, že sa mi prebíja hlboko do pokožky a pracuje. Aspoň tak to tvrdí výrobca.  A po umytí? Hebučká rozžiarená pleť. Všetky palce hore. Veľmi sa mi páči! Výkonom, nie balením, to je fakt nevkusné. Problém? 70 dolárov. Fakt sa mi to zdá byť hrozne veľa, ale prvý dojem na mňa táto maska robí veľmi silný. A viete ako sa hovorí. Radšej jednu kvalitnú masku za 70 ako desať šitných za 7.

V centrále sa trošku sekli a poslali mi opis inej krabičky. Ups. Mimochodom, ten telový peeling bol jedným z mojich lákadiel na nourish beauty box. Nikdy sa ku mne ale nedostal.

Komentáre