Prázdnoty #1 (empties)



Poznáte to. Niektoré produkty hodím do koša s úsmevom na tvári. Iné žmýkam z tuby aj týždeň po vytlačení poslednej kvapky a usporiadavam im mentálny pohreb. Rozhodla som sa, že po vzore iných blogerov budem aj ja rekapitulovať život toho, čo hádžem do koša.




# 1 Glamglow Supermud - najznámejšia bahenná maska hollywoodu ma nepresvedčila. Sorka. Stimul8 Mud Mask od Gr8ful mi príde neporovnateľný.





# 2 Caudalie Vinosource Creme Sorbet Hydratante - Príjemný ľahký pleťový krém našľahaný do vzdušného sorbetu. Keďže mám suchú pleť a často mám pocit pnutia, preferujem bohatšie mastnejšie krémy. Sama by som si tento Sorbet nekúpila, ale nemám voči nemu žiadne výhrady.


# 3 Yves Rocher Hydra Végétale Concentré - S týmto produktom mám rovnaký problém ako s Caudalie sorbetom. Asi som si v detstve príliš zvykla na pocit indulony na tvári. Moja pleť aj psychika ľúbia mastné krémy a oleje. Z YR moisture boostra som pocit veľkolepej zmeny pleti nemala.



# 4 Peelingová rukavica - najviac vec! Nová stálica v kúpeľni. Odkedy mi prvú rukavicu podarovala sestra, už sa ich neviem vzdať. Perfektné na tvár aj na telo. Navyše, výrazne pomáha aj s vrastaním chĺpkov po holení. Paráda!



# 5 Nobilis Tilia Fema Hydrofilný Olej - pre všetky baby, ktoré raz za čas vytrápia problémy na dolnom poschodí je to príjemný pomocník. Stojí za skúšku!


# 6 Astor Big & Beautiful Style Muse - Vynikajúca maskara! Moje zákrpky vedela premeniť na krásny vejár bez zlepencov. Palec hore!

Komentáre