Lookfantastic Haul


Minulú jeseň som sa stala závislou od Beauty Boxov. Jediné šťastie, že ich veľa na Slovensko nedoručuje. Takmer žiadne. Viem o dvoch. Jeden beauty box už som opisovala, na druhý sa pozrieme teraz.



Lookfantastic je stránka predávajúca široké spektrum kozmetiky so shippingom zadarmo snáď do celého sveta. Too good to be true, všakže? Ja som si od nich medzičasom objednala kvantum vecí vrátane ich beauty krabičky.


Základný Lookfantastic Beauty Box stojí 19.95 na mesiac. Cena klesá s počtom mesiacov, na ktoré si krabičku objednáte. Pri dvanástich mesiacoch je to 14.95. Vynikajúca cena za šesť produktov od najzvučnejších značiek v priemysle, čo poviete? Tieto produkty som si v ich narodeninovom boxe našla ja:

Bliss Fabulous Foaming Face Wash


Čistiaci gél a peeling v jednom znie ako win-win pre lenivcov. Obohatený o výťažok zo šípok, kamilky a z mučenky, jedného z najkrajších kvetov ever, pleť ukľudní a postará sa, aby bola tip-top. Zamrzí, že jeho druhou najväčšou zložkou je SLES. Fabulous foaming wash je best-sellerom značky Bliss a zároveň čakateľom na môj testing.

Monu Tanworx Tan Maintainer



Moja tvár by mohla byť vysvetlivkou k pojmu "bledá". Jar, leto, jeseň, zima, všetko jedno. Tan Maintainer pre mňa teda znie celkom ironicky, keďže nikdy žiaden "tan" nemám.  Tento hydratačný krém s obsahom mrkvového, kokosového a slnečnicového oleja, kyseliny hyalurónovej a morských rias by mal za normálnych okolností dlhšie udržať opálený vzhľad. Kokos a slnečnica sa starajú o vláčnosť, morské riasy dodávajú minerály, kyselina hyaluronová hydratuje a mrkvička bojuje proti poškodeniu buniek zapríčinenému slnečným žiarením. V podstate by mal brzdiť prirodzené olupovanie pokožky a tým predĺžiť opálenie. Nepredpokladám, že by u mňa mohol mať akýkoľvek efekt, ale s prvým slniečkom mu dám šancu.

Sebastian Professional Penetraitt Shampoo & Conditioner



Rada vlasovej kozmetiky určená pre prepracované, vystresované, chemikáliami zničené vlasy. Jak pre mňa. Momentálne fičím na Kérastase, ktorý mojim vlasom ohromne prospieva, ale pomaly dochádza. Sebastian je v poradí. Musím sa ale priznať, že jeho zloženie mi vôbec nevonia.

Phytokeratine Extreme Cream Conditioner



Phyto je jediným full-size produktom z krabice. Zároveň je to produkt, ktorý ma zaujal najviac, takže dvojnásobné potešenie. Produkt pre ultra zničené, suché, lámavé vlasy s tepelnou ochranou do 220ºC. Ani jedno z toho zatiaľ nie je môj problém, ale prevencia je najúčinnejšia liečba, všakže? Blond farba s častým používaním žehličky sa mi isto poriadne podpisujú na kvalite vlasov. Phyto je leave-in krém, čiže sa z vlasov neoplachuje. Okrem vyživovania a ochrany pred teplom by mal chrániť vlasy aj pred vlhkosťou a predchádzať efektu zmoknutého psa. Obshuje prírodný keratín z rastlín, maslo z ovocia sapote, olej z baobabu a lupene pivoniek. Plus množstvo iných prírodných zložiek. Jeho zloženie sa číta ako báseň. Phyto vyzerá aj znie luxusne. Som zvedavá, ako bude fungovať.

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet & SOS Serum



Výťažky z viniča, na ktorých je založená značka Caudalie, by mali byť skvelé pre podráždenú a citlivú pleť. Mini verzia ich Moisturizing Sorbetu bola však natoľko mini, že ma nestihla nijak očariť. SOS Serum je ešte menšie. Malo by byť schopné dopraviť hydratáciu hlboko do pleti a dosiahnuť rozžiarenú zdravú tváričku. Obávam sa, že aj táto mini verzia je príliš mini na reálne posúdenie. Nevidím žiadne zázraky ani žiadne faily.

Codage Scrubbing Cream



Po konferencií o dopadoch mikroplastov na životné prostredie som si prestala kupovať bežné peelingy a začala vyrábať svoj vlastný. Codage je naladený na rovnakú vlnu a peelinguje pomocou ryže. Všetky palce hore! Celkovo koncept tejto značky mi je veľmi sympatický. Ich Scrubbing Cream má krásnu jemnučkú vôňu, veľmi príjemnú textúru vhodnú aj na citlivú pleť a zanecháva hebučkú tváričku. Namiesto klasického peelingu je to skôr peelingový krém, s obsahom masla shea a ryže. Všetkým ľuďom s citlivou pleťou veľmi silno odporúčam!




Ako bonus k nákupu na lookfantastic som dostala aj Party Bag, ako to vtedy nazvali. Na tej stránke sú vkuse nejaké akcie, darčeky k nákupu nad určitú hranicu zadara a podobne. Všetkým shoppaholikom silne radím neprihlásiť sa na newsletter. Anyway, môj party bag zabalený v šikovnej ľanovej taštičke obsahoval totok:

Lanolips Antibacterial Hand Cream


Poviem to takto. Keď niekde počas trhov vystavujú ovečky v ohrádke, prebijem sa cez všetky deti a idem ich do zblbnutia hladkať. Musím im už mega liezť na nervy. Možno si ovce o mne podávajú haló. Hm, neva. Krém na ruky s ovečkovým lanolínom ma teda veľmi potešil. Nie len že je z huňatej vlny a vyhráva kopec ocenení, ešte je aj antibakteriálny. Lebo ovečky majú antibakteriálnu vlnu. To som teda netušila. Zabije aj E.coli. Len tak mimochodom.

Trilogy Everything Balm



Trilogy everything balm som niekde stratila cestou z klubu domov. Doteraz si za to mega nadávam. Bol to univerzálny balzam, ktorý sa dal použiť na akékoľvek boľačky a suché miesta kdekoľvek na tele. Voňal ako les a ja som ho používala väčšinou na pery. Až ma pichá pri srdiečku keď toto píšem. Everything Balm obsahuje certifikovaný organický marulový olej, certifikovaný organický šípkový olej, jojobu, olivy, avokádo, med a vitamín E. Kopec zdravia, ošetrujúcich látok a antioxidantov v malej krabičke, ktorá sa zmestí do každej kabelky. A občas z nej nenápadne vypadne. Ach.

Kebelo Clarifying Shampoo



Detox na vlasy? Detox na vlasy! Zbaviť vlasy zostatkov po všetkých možných produktoch, ktoré používame, spraviť im peeling, detox, hĺbkové čistenie. Pre mňa je toto veľmi vhodný marketing. Odkedy som raz dostala mega lupiny z používania šampónu plného silikónov, stala som sa faninkou čistiacich šampónov. Kebelo Clarifying Shampoo je bez parabénov, ale nie bez sulfátov. Mal by jemne, ale účinne prečistiť vlasy a zbaviť ich všetkých starých nánosov. Stačí použiť raz za mesiac. Šampón je extra tekutý, bez akejkoľvek vône a na jedno použitie ho treba dosť veľké množstvo. Moje vlasy sú momentálne úplne fit, takže som nemala dôvod všimnúť si rozdiel. Môže to byť vhodný koncept pre niekoho, komu nejaký šampón urobil zle, alebo niekoho, kto používa veľa stylingu. Ako koncept sa mi to veľmi páči. Vtedy, keď mi syoss tak dodrbal vlasy a vlasovú pokožku, by sa mi veľmi zišiel.

MONU Firming Fiji Facial Oil



Oleje sú moje veľké kamky. S mojou pleťou si vo veľkom rozumejú a mám ich radšej než akékoľvek krémy. Monu má navyše v názve Fiji, takže si hneď predstavujem seba krásnu a zdravú na tropickej pláži. Ružové drevo a pačuli prispievajú k správnemu feelingu a navyše je to vyrobené v Cheltenham, UK. Neni o čom. Jedno varovanie na záver - neodporúča sa tehotným ženám a ľuďom alergickým na oriešky.

Lord&Berry Ultimate Lipliner Nude #3035



Najviac výhra! Momentálne moja staple lip coulour. Krásna farba, skvelá kvalita. Pri prvom použití som sa mierne zľakla, ale od kedy som sa zbavila nezvyku, už si neviem odvyknúť. Budem kupovať a kupovať do haleluja!




Gatineau Collagene Expert Ultimate Smoothing Serum



Posledný produkt, sérum od Gatineau. Bojuje proti príznakom starnutia, vyplňuje pleť a zjemňuje vrásky. Na mojej tváričke sa už tvoria kadejaké čiaročky, takže všetko anti-aging začínam oceňovať. Vyskúšam, uvidím.


Veľmi cenná rada na záver: plaťte jedine cez paypal! Som si takmer istá, že pri platbe na tejto stránke mi nejakí kasínomaniaci ukradli detaily platobnej karty. Vďaka pánubohu a všetkým vesmírnym bytostiam za moju banku, ktorá to blokla.

Komentáre