Výpredaj Essence !


Výpredaj kozmetiky Essence je pre mňa rovnako silným lákadlom ako horká čokoláda, čierny čaj s mliekom, alebo salko. Nikdy neodolám. Tiež som schopná obehať všetky dm-ky v okruhu troch kilometrov a v každej si niečo kúpiť. Dnes sa mi ušlo šesť kúskov. Tri laky - tri rúže - 6 eur - 14 centov. Paráda!

Rúže



Dlhotrvácny rúž na pery
Jednoduché matné balenie s prúžkom vo farbe rúžu. Nude "šunková" farba bez trblietok v odtieni 11 nude love by mala vydržať dlhé hodiny. Príjemný rúž na denné nosenie, nijak z neho neodpadávam.  


Rúž na pery sheer & shine
Vláčny rúž na pery s veľmi pekným leskom bez trblietok je na denné nosenie výhra. Okolo essence stojanov som dávno nechodila, takže ma prekvapil krásny priehľadný obal v odtieni rúžu. Nikto nebude tipovať, že som zaň dala evríčko. Rúž ma navyše veľmi príjemnú vôňu aj konzistenciu. 


Odtieň 02 cute nude má až príliš jemnučkú farbu, omnoho viac do ružova, než som si myslela. Odtieň 04 hidden secret je ale úplne dokonalý! Rozmýšľam, že si pôjdem kúpiť ešte jeden kus.

Laky



Lak na nechty gel nail
Odtieň 27 don't be shy! je ako radosť z jari zhmotnená vo fľaštičke. Tento lak bude prvý, ktorý si dám na nechty, akonáhle zhodím kabát.  


Lak na nechty I love TRENDS nudes
Nude absolútne musí byť. 03 i'm lost in you na fotke vyzerá viac ružovo, než je v skutočnosti. Pekná, stredne hnedá farba, ktorá pekne doplní moju nude kolekciu.


Lak na nechty I love TRENDS darks
Nikdy si nekupujem laky s flitrami. Je to úplné nie-nie. Nenávidím ich odstraňovanie. To je jediná príčina. Napriek tomu som tejto nádhernej tmavej modrej neodolala a hneď, ako mi opadajú moje fejky, ju použijem. Neviem sa dočkať.


Ach, staré dobré výpredaje. Aj tak vždy to, čo si vyhliadnem online, v dm-kách nenájdem, a nájdem čosi úplne iné, čo by v zľave byť nemalo. Prípadne v niektorých vôbec nenájdem sale. Nevadí. Teším sa z úžasného hidden secret rúžu a neviem sa dočkať, kedy vyskúšam nové laky. V pláne som mala kúpiť si aj ombré topcoat a laky s latexovým efektom, ale tie v zľave nemali. Ostatné produkty ma teraz moc neberú. Lesky moc nepoužívam, na tvár mám všetko a tieňov mám viac než som schopná minúť za celý život. Určite ale bežte do dm-ky. Kopec produktov vo výpredaji vyzerá super!

(Dúfam, že aj Catrice výpredaj začína čoskoro! Jaj!)

Komentáre

Zverejnenie komentára

Bublina ďakuje za rozhovor.