Nourish Beauty Box #3


Prim Botanicals: The Face Oil




Vyzerá fakt luxusne, že? Prim Botanicals je vraj výsledkom rozhovoru dvoch kámošiek nad vínkom. A vtedy vznikajú len brilantné nápady. Ich pleťový olej je bohatou zmesou rastlinných olejov plných omega mastných kyselín, ktoré vám dopomôžu k žiarivej pleti. Olej zmierňuje zápaly, príznaky starnutia, predchádza chybičkám krásy a zanecháva zdravú, hydratovanú pleť. Momentálne mám doma toľko produktov na pleť, že k testovaniu sa veľmi rýchlo nedostanem. Potom dám vedieť. Origoš cena je $60 a origoš zloženie: Oenothera Biennis (Evening Primrose oil), Limnanthes Alba (Meadowfoam Seed oil), Helianthus annuus (High Lineolic Sunflower oil), Calophyllum inophyllum (Tamanu), Moringa oleifera (Moringa), Sclerocarya birrea (Marula oil), Nigella Sativa (Blackseed oil), Hippophae Rhamnoides (Sea Buckthorn oil), Proprietary blend of: Lavandula. officinalis (Lavender), Pelargonium graveolens (Geranium), Citrus Bergamia (Bergaptene-free Bergamot), Rosmarinus officinalis (Rosemary)

Seraphine Botanicals: Passionfruit + Mango Body Butter




Marakuja  a mango je skvelá kombinácia pre moje čuchové bunky aj chuťové poháriky. Zloženie tohto výrobku ma však vôbec nepresviedča. Nejdem sa hrať na chemika, ale posúďte: water (aqua)**, mineral oil (paraffinum liquidum), cetearyl alcohol, glycerol monostearate*, glycerin*, fragrance (parfum), triethanolamine, disodium EDTA, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone. [+/- (may contain/peut contenir) titanium dioxide (CI 77891)**, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)**, mica**] *VEGETABLE-DERIVED (D'ORIGINE VÉGÉTALE) **NATURAL (D’ORIGINE NATURELLE). Ani jedno z tropických ovocí som tam nenašla. Cena? $17.95.

Peony Cosmetics: Lemon Drop Hydrating Cream-Gel Tinted Moisturizer SPF 20




Nemohla som sa dočkať, kým tento kúsok otestujem. Jeho príjemná vôňa a bohatá textúra ma hneď presvedčili. Funguje presne ako tinted moisturizer má. Upraví vzhľad a farbu pleti, ale nijaké extra silné krytie neposkytne. Ideál pre ľahký letný make-up.





Farba je pre mňa mierne tmavá, ale inak sa mi výsledný efekt veľmi páči. Tvár pôsobí zdravo a žiarivo. Navyše, cez leto bude na mňa aj odtieň lepšie pasovať. Momentálne ho pridávam k svetlejšiemu mejkapu, nech mi dodá ten pekný šťavnatý look. Cena je $32  a zloženie: water (aqua)**, c12-15 alkyl benzoate*, pentaerythrityl tetraisostearate*, isononyl isononanoate, octyldodecanol*, microcrystalline wax (cera microcristallina)**, disteardimonium hectorite**, octyldodecyl xyloside, peg-30 dipolyhydroxystearate, phenoxyethanol, magnesium sulphate heptahydrate**, glycerin*, hydroxyethyl cellulose*, fragrance (parfum), sodium dehydroacetate, disodium edta. [+/- (may contain/peut contenir) mica**, titanium dioxide (CI 77891)**, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)**] *VEGETABLE-DERIVED (D'ORIGINE VÉGÉTALE) **NATURAL (D’ORIGINE NATURELLE)

Rozrastá sa mi malá kolekcia značky Peony. No nie sú krásne?


Komentáre