Paul & Joe Make Up Collection



Že kto vyrába všetky tie rúže s chutným mačičkovým dizajnom? Paul a Joe predsa! Paul & Joe bola pôvodne značka pánskeho oblečenia pomenovaná podľa synov dizajnérky Sophie Mechaly. Sekcia Beauté prišla v roku 2002 a priniesla so sebou hravé vintage obaly ukrývajúce luxusné produkty. Značka pre ženy s odvahou, štýlom a zmyslom pre humor. Ich sezónnej kolekcii 2015 s mačkoženou som neodolala. 





Táto úžasne šik a smiešna zároveň kozmetická taštička ukrýva štyri produkty z limitovanej edície Le Bal Masque. Druhý variant, Oh! Carnaval! sa líšil jemnejšími, pastelovými odtieňmi. Keďže som bola presvedčená, že v tube je lesk na pery, vybrala som si tmavší variant. Nebol. Je to farba na líca. Nevadí!



Kolekcia obsahuje päť plátkových očných tieňov, krémovú farbu na líca, vodeodolnú očnú linku a multifunkčný balzam, to všetko ukryté v ultra štýlovej kozmetickej taštičke, ukrytej v praktickej krabici. 



Tiene sú jednoznačne najzvláštnejším produktom tejto kolekcie. Je to päť plátkov papiera potiahnutých očným tieňom a ukrytých v kompaktnej krabičke. Pre mňa osobne je to dokonalý produkt. Za prvé, očné tiene používam najmenej, keďže som ráno lenivá. Spotrebujem ich najmenej, ale zaberajú mi najviac miesta. Navyše, sú pre mňa takmer nespotrebovateľné. Predstava, že by som si kupovala len takéto minimalistické plátočky je ako sen. Posielam virtuálnu ďakovnú kyticu vynálezcovi!



Každý plátok sa vraj dá použiť až 100 krát! Isto to nikto nebude počítať, ale som ochotná tomu veriť. Za druhé, plátky sú dokonalým spoločníkom na cesty. Všetky palety tieňov sa môžu pri balení kufra skryť. V tomto vidím budúcnosť! Farby idú od púdrovej ružovej, cez odvážnu červenú až ku army odtieňom zelenej a hnedej. Spredu mačička, zozadu mačacia žena. Môj úplný top!



Produktom, ktorý ma celkom zmiatol, je krémová farba na líca v tube. Tento krásny čerešňový odtieň som chcela mať na perách, nie na lícach. Rozhodne však nebanujem.



Milý mačičkový obal a vôňa čerešní si ma rýchlo získali. Nanášať si tento produkt na líca trošku pripomína detské hry, keď ste si mejkap robili ovocím zo záhradky.





Farba je na prvý pohľad veľmi odvážna, ale pri aplikácii malého množstva dodáva tvári krásnu farbu. A tá vôňa! Top! Priznám sa, že som si to nakydala aj na pery, ale nebol to zrovna najpríjemnejší pocit.


Tuhý olej na telo a vlasy? Áno. V Catlady dózičke? Áno! Pôvodne som si myslela, že je to farba na líca. Hihih. Nabudúce si prečítam obsah toho, čo kupujem. Ako všehobalzam sa mi to však páči ešte viac. 


Tuhý olej sa jemne topí pri kontakte s pokožkou a vonia presne ako ruže. Všeobecne tú vôňu nemusím, ale k tejto jemne vintage a jemne fou-fou kozmetike sa mi veľmi hodí. Hodiť do kabelky a brať na všetky cesty!



Vodeodolná čierna linka je základom každej výbavičky. Keď je navyše v ružovo-žlto-zlatom obale s mačičkami, stáva sa z nej must-have.



Linka ma presvedčila o kvalite produktov Paul & Joe. Keď sa povie "vodeodolná", myslí sa to vážne. Šúchanie, voda, ani mydlo na linku nezabrali.



Je skvelá najmä na vnútornú očnú linku, ale používam ju aj ako základ pod cat flick. Celú precíznu francúzsku linku by som s ňou ale nakresliť nevedela. Mám malé oči a som zvyknutá na štetce.



No čo poviete? Nepodobáme sa? Paul & Joe Beauté forever!

Komentáre