1 & 2





1. MOROCCANOIL Treatment legendárna starostlivosť o vlasy.




Total must have a spúšťač celého ošiaľu olejov, najmä arganového, vo vlasovej kozmetike. Obsahuje tiež výťažok z ľanových semiačok, nejaké tie silikóny a farbivá. Sľubuje toho veľa, od posilnenia, cez lesk až po úplnú premenu vlasov. Používa sa ako na mokré, tak aj na suché vlasy, ako kondicionér, na styling, aj na záverečnú úpravu.

Som veľmi zvedavá, či sa mu podarí skrotiť moje rozlietané vlasy a či mi nebudú príliš mastnieť. Zatiaľ ide na neurčito lebo mám na poličke honest detangler.

2. LORD & BERRY Skin Lip Gloss.




Lord & Berry sú tento rok hitom v beauty svete. Fungujú už od roku 1992 so sídlom v Miláne a dávajú pozor nato, aby boli inovatívni, luxusní a ruka v ruke s trendmi. Mám od nich najúžasnejšiu nude ceruzku na pery, z ktorej som hotová ja aj celé moje okolie. Na prírastok som sa veľmi tešila.



Farba lesku na pery je z kategórie nude, alebo šunková, ako tomu zvyknem hovoriť. Kdesi na škále medzi hnedou a ružovou. Oficiálne sa volá Rose Bubble. Ružová bublina. Na prvý pohľad má v sebe síce kopec bling-bling, ale na perách sú takmer nebadateľné. Farba je po nanesení oveľa menej výrazná, než sa zdá na prvý pohľad. Len dodáva do tváre kúsok hnedej. Buď necháva prirodzene vyniknúť pery, alebo sa dá použiť na oživenie rúža podobnej farby.






Skin Lip Gloss


Nude Lipliner & Skin Lip Gloss

Aj napriek tomu, že nie som veľký fanušík leskov na pery, tento vyzerá vynikajúco v kombinácii s Lord & Berry Nude Lipliner ceruzkou na pery. Tip-top dvojka. Veľká paráda.




Komentáre