10





NUDESTIX: Lip and Cheek Pencil


NUDESTIX ponúka alternatívu k prepchatej kozmetickej taške a kabelke plnej somarín. Ich rada mejkapu pozostáva z multifunkčných ceruziek, ktoré zvládajú na tvári viacero úloh. Okrem očividných produktov ako očné tiene, korektor, alebo rúž vo forme ceruzky ponúkajú aj vychytávky typu ceruzka na prekryte vrások a ceruzka na prekrytie suchých miest.




Adventný kalendár skrýva NUDESTIX Lip and Cheek Pencil. Vďaka krémovej textúre sa dá použiť na pery ako kontúrka aj rúž a na tvár ako líčka. Najväčší vtip je asi názov odtieňa - SATAN. Lepší názov tejto červeno-červenej farby si ani neviem predstaviť. Ostatné odtiene tiež nezaostávajú. Na výber je láska, mäso, aj hriech.



Farba je veľmi intenzívna červená s vysokým krytím. Po nanesení som mala pocit, jak keby mi niekto vyfotošopoval pery a celkom som sa na tom bavila. Viditeľne budem musieť kúsok trénovať aplikáciu kým s týmto produktom budem môcť ísť na ulicu.
























Najskôr som sa pokúsila o jemné nanesenie farby a potom som aplikovala v plnej kráse na pery aj na líčka. Najčervenšia červená v mojej kolekcii. Má skôr ružový podtón, takže by mala opticky bieliť zuby. Ól in ól je to šikovný, spratný produkt s kvalitným výsledkom. Trošku ma mrzí, že kalendár neprezentoval nejakú väčšiu špecialitku z ich tvorby. Predsa len, rúž na líca aj tak používa snáď každý. 



Jednoducho Satan.

Komentáre