7 & 8

7. Paul Mitchell Ultimate Color Repair™ Triple Rescue



Pred 25 rokmi sa dvaja priatelia rozhodli založiť spoločnosť od kaderníkov pre kaderníkov a dnes je z nej jedna z najväčších kozmetických spoločností v privátnom vlastníctve. Odvaha snívať. Rovnako je to prvá značka, ktorá v roku 1987 vyhlásila, že nepodporuje a nevykonáva testy na zvieratách. Ultimate Color Repair Triple Rescue starostlivosť na vlasy v spreji ošetruje farbené vlasy, posilňuje ich lesk a chráni ich pred UV žiarením. Tiež obsahuje quinou, čo je teraz asi celkom trendy. A je vhodný pre vegánov.

Tak sa mi marí, že tento sprej má v sebe nejaké bling-bling. Zatiaľ však odkladám. Mám Honest s vanilkovo-mandarinkovou vôňou.

8. Bubble T Bath and Body Body Lotion in Hibiscus and Acai Berry Tea



Hydratačné telové mlieko od spoločnosti s čajovou kozmetikou v hravých obaloch inšpirovaných taiwanským drinkom. Všetko je farebné, voňavé, čajové a zdravé. Bez parabénov, SLS, SLES a testovania na zvieratách. Priznám sa, ako čajovú tradicionalistku ma bublinkový čaj v shopping centrách skôr vytáčal. Týmto okienkom v kalendári som pochopiteľne vôbec nebola nadšená. Ako sa hovorí, dvakrát meraj a raz rež. Aj BubbleT koncept ma na druhý pohľad prestal iritovať. Pôjdem to niekam ochutnať.
Acai a goji sú same osebe dosť silné marketingové magnety, ibištek im robí príjemnú čajovú enturáž. Telové mlieko navyše obsahuje maslo shea, mandľový olej a kopec antioxidantov. Keď som ho na seba dala prvýkrát, okamžite som išla lustrovať zloženie. Má neskutočne krásnu, sladučkú, prenikavú vôňu, ktorá vydrží na pokožke veľmi dlho. Sama by som si ho nekúpila, keďže preferujem prírodné maslá a oleje, ale ako darček určite zaujme. Ak aj nie na prvý pohľad, na prvé ovoňanie si musí získať každého.

Komentáre