17 & 18


RIMMEL Volume Flash Scandal'Eyes Mascara




Rimmel poznáme všetky. Možno však nevieme, že bol založený už v roku 1834 a tak zrejme vie, čo robí. Jeden z jeho prvých ikonických produktov bola práve maskara. Dodnes sa v mnohých jazykoch hovorí 'rimmel' miesto maskara a špirála.V kalendári som našla škandalóznu rimmelku Scandal'Eyes Mascara, ktorá by mi mala vyčarovať mihalnice o akých sa mi ani nesnívalo. Škandál a revolúcia. Pre trošku objektivity, táto maskara vyhrala Sunday Times Style Awards 2014. Ako správny ekonóm si kupujem maskary vždy, keď sú v poriadnej akcii. Do zásoby. Scandal Eyes si ešte bude musieť počkať na svoj čas.


PAI Lotus and Orange Blossom BioAffinity Toner



Produkty pre ľudí s citlivou pleťou od ľudí s citlivou pleťou. To je Pai. Ultra čistý, organický, bez čohokoľvek čo by mohlo pleť podráždiť. Kozmetika pre alergikov, pre ľudí s citlivou pleťou, a všetkých fanušíkov čistých produktov. Pai sa pýši tým, že ako prvá značka uvádzali kompletné zloženie v jednoduchej angličtine, aby ich zákazníci nepotrebovali inžiniera z chémie na jeho čítanie. Taktiež odmiajú používať vo svojej kozmetike parfémy, alkohol a detergenty SLS, Cocoamidopropyl Betaine a Decyl Glucoside. Na toto už inžiniera z chémie treba. Alebo aspoň z wiki.

Toner som už potrebovala ako soľ. Pri nápise "anti-redness" som zajasala. Lotus and Orange Blossom BioAffinity Toner hydratuje a upokojuje suchú a citlivú pleť vďaka obsahu vody z lotosového koreňa a množstva vitamínov. Zaujímavé je, že je v spreji. Nie som si tak celkom istá, že ho aplikujem správne keď ho len nastriekam a po chvíli troška potľapkám. A veľmi zaujímavá je tiež jeho vôňa. Celý čas rozmýšľam, čo mi pripomína. Určite niečo z lekárne, ale ani za svet si neviem vybaviť čo. V každom prípade na pleti sedí veľmi príjemne. Hneď minimalizuje pocit napnutej pleti po čistení a to je asi jeho robota. Spoko!

Komentáre