12 & 13 & 14




JURLIQUE Rose Water Balancing Mist

Značka Jurlique je trendsetterom v prírodnej kozmetike. Ich produkty sa opierajú o hojivé účinky prírody a kvalitný vedecký výskum. Na začiatku príbehu stojí farma v Austrálii a manželia Jurgen a Ulrike Klein. Pôvabné mená z pôvabného príbehu. Mne je veľmi sympatické, keď sa prírodné, eko, bio  a ostatné buzzwords nespájajú len so sebeckým ja ale aj so starostlivosťou o prírodu. Na Jurlique sa mi páči, že okrem čistej zdravej kozmetiky sa zaujímajú aj o čistú a zdravú planétu, udržateľný rozvoj, šetrné technológie a znižovanie negatívnych dopadov na životné prostredie. Veľký palec hore!



Teraz mám dilemu. V slovenskom jazyku sa naozaj hovorí 'hmla na tvár'? Wow. Tak táto hmla na tvár má krásne, jednoduché, ženské balenie. V balení má aloe, ružu, glycerín a marshmallows. Sklamem vás aj seba ale tým marshmallows zrejme nemysleli huhňaté sladkosti ale ibiš lekársky. Rastlinu.

Na momenty, keď si budem hmliť tvár ružami a marshmallows sa už veľmi teším, ale zatiaľ musí do krabičky. Teraz používam malinovú hmlu z kórejského TonyMoly zajaca. Raz dospejem. Možno.

CAUDALIE Hand and Nail Cream


Kto má rád víno z Bordeaux v brušku by ho mohol mať rád aj na pokožke. Kto preferuje Bourgogne, by si aj tak mohol obľúbiť kozmetiku z hroznových jadier od konkurentov. Značka je len o kúsok mladšia ako ja, narodená v roku 1993. Pôvodne predávala iba zopár produktov v regionálnych lekárňach. Dnes ponúka celkom široké spektrum výrobkov vo veľkej časti sveta a buduje svoju fanbase. Výrobky sú charakteristické obsahom fancy surovín ako hroznový olej zo semien, patentovaný vinolevure, polyfenoly, resveratrol z viniča, viniferine a organická hroznová voda. Proste hrozno.

Krém na ruky a nechty od Caudalie obsahuje aj pomarančovú dužinu, mandľový prášok a ružovú vodu, aby pokožka ostala jemná a prevoňaná. Mal by byť úľavou pre suché a popraskané ruky a posilnením pre nechty. Keďže moje nechty sú v podstate vždy pod hrubým nánosom laku, asi si veľa z výhod krému neužijú. Ruky si ho tiež tak skoro užívať nebudú, odkladá sa do krabičky kým neminiem L'Occitane a ďalšie asi dva krémy na ruky v poradovníku. 

MONUSpa Bali Massage and Body Oil



Monu Skincare pochádza z Cheltenhamu v UK a to mi stačí, aby ma hriala pri srdiečku. V Cheltenhame som prežila pár mesiacov, utratila veľa peňazí, preorientovala sa na britskú angličtinu a zamilovala si fudge od Thornton's. Tiež som tam pribrala sedem kíl a kúpila si kopec handier, pri ktorých som plakala keď ma museli opustiť. Koženú bundu z Topshopu som si na pamiatku vyfotila.

R.I.P. Bejby

Späť k téme. Monu namiesto chémie, umelých aróm a farbív používa esenciálne oleje a rastlinné výťažky. Bali Massage and Body Oil sa spolieha na olej z marhuľových jadier a hroznových jadierok. Arómu mu dáva sandalové a ružové drevo, takže o relax a vôňu ako z kúpeľov je postarané. Môže sa pridať do kúpeľa, aplikovať na záver sprchy, alebo vmasírovať do suchej pokožky. Fanušíčka olejov do kúpeľa som od objavu figového oleja od body basics. Uvoľňujúci voňavý zážitok, ktorý vám zaručene zaženie daždivé myšlienky a zároveň zjemní pokožku. Monu olej navyše uvoľňuje unavené svaly. Spa ako vyšité. Odporúčam!

Len tak medzi rečou, aj keď viem, že sa to tu nepatrí, všetky tipy kde zohnať Body Basics Fig & Pecan Oil a jeho blízke napodobeniny sú srdečne vítané. Chýba mi tá vôňa.

Komentáre