H&M Beauty review


H&M Beauty produkty boli pre mňa láskou na prvý pohľad. Kvôli krásnemu dizajnu. Keď som prelustrovala celú ponuku, mala som nákupný košík tak za cca 100 eur. Mala som chuť to vyskúšať všetko. Alebo skôr vlastniť. Zachránil ma len fakt, že od prvého internetového haló po zavedenie kolekcie do kamenných obchodov ubehlo mega veľa času a mňa prestalo baviť chodiť ako zombie po nákupných centrách a dúfať v nemožné. Nakoniec som naobjednávala cez internet, ale už za použitia značnej dávky rozumu.



Pôvodne som toho chcela veľmi veľa, no nakoniec som si zakázala všetky druhy produktov, ktoré už mám, a siahla len po vychytávkach. Jemný aplikátor na tiene, podklad na rúž a netradičná nude ceruzka na oči. Štetec som nakoniec vrátila. Myslela som, že bude ideál pod oči, ale bol na to príliš tlstý. Keby som nakupovala naživo v obchode, určite neodolám veľa odtieňom všetkého možného. Našťastie, internetové nákupy ma aspoň raz prinútili dvakrát merať a raz platiť.

H&M Beauty mäkká ceruzka na oči (soft kajal eye pencil) - Pale Nude



Priznávam, na ceruzke na oči ma skôr zaujala krásna farebná kombinácia béžovej a zlatej. Som čistá straka. Na druhej strane, béžová linka mi príde veľmi netradičná a hneď som si predstavovala kopec make-up lookov. Jak keby som sa denne líčila. H&M ju odporúča na vnútornú spodnú linku a tvrdí, že vydrží mimoriadne dlho a že je ideálna do teplého a vlhkého podnebia.


Béžová farba je zaujímavým variantom k bielej ceruzke na vnútornú linku a dá sa s ňou vyčarovať tip-top nude líčenie, alebo mierny kontrast k čiernej linke. A hlavne - má krásny obal.


H&M Beauty Podkladový krém na pery (lip fixation primer)



Všetky rúže H&M Beauty majú nádherné obaly. Veľmi dlho som presviedčala samu seba, že ďalší rúž už skutočne nepotrebujem. Podkladový krém na pery je skvelý kompromis. 


Hoci podobným produktom ani zamak neverím, aj podkladový krém má pekný minimalistický obal a navyše je vychytávkou, ktorú ešte v mojej obrej beauty škatuli nemám. Je tiež obohatený o vitamín E, takže by sa mal postarať nie len o rúž, ale aj o pery.


Je to v podstate krémový biely rúž, ktorý vyplní jemné prasklinky na perách a zafixuje rúž alebo ceruzku, ktorú si potom nanesiete. Funguje? Stopercentne! Takmer som spadla z nôh. Na perách je príjemne krémový, absolútne nevysušuje a fakt FAKT drží rúž na mieste. Samozrejme, že rúž po dlhom nosení nebude taký žiarivý, ako hneď po nanesení, ale určite neodíde zo stredu pier a nebudete mať linku jak Pam Anderson, alebo jak pani pokladníčka po dlhej šichte. Normálne pekne rovnomerná farba. Super vec!

H&M Beauty produkty majú krásne minimalistické obaly, veľmi šik odtiene a nízke ceny. Zatiaľ sa zdá, že aj super kvalitu. Keby som nemala také kvantá mejkapu, určite vyskúšam aj ich rúže, laky na nechty, najmä tie modré a produkty conscious. A vosk na obočie. Ten si asi pôjdem ešte dnes kúpiť.

Komentáre